افتتاح پرسرعت ترین ترن هوایی جهان در امریکا

به گزارش وبلاگ نازنین، جشن سالگرد استقلال امریکا در چهارم جولای سال جاری با یک جهش آدرنالین واقعی همراه بود زیرا با افتتاح سریع ترین ترن هوایی جهان در امریکای شمالی مصادف شد.

افتتاح پرسرعت ترین ترن هوایی جهان در امریکا

این ترن هوایی از زمان استارت در کمتر از 2 ثانیه می تواند به سرعت خارق العاده 125 کیلومتر در ساعت برسد. ترن هوایی مکس فورس (The Maxx Force) در پارک Six Flags Great America در خارج از شیکاگو و در شهر گورنی استان الینویز واقع شده است. به گفته وب سایت پارک، این ترن هوایی از فناوری قدرت هوا بهره می برد تا شما را با چنین سرعت بالایی خیلی سریع پرتاب کند. این ترن هوایی با ترن های دیگری که سرعتشان در نزدیکی بالای قله آرام می گردد و سپس در سرازیری شتاب می گیرد فرق دارد.

ترن مکس فورس بلندترین وارونگی دوبل جهان (53 متر) را از سطح زمین داشته و از سریع ترین وارونگی نسبت به دیگر ترن هوایی های جهان با چرخش در حالت جاذبه صفر و سرعت 95 کیلومتر در ساعت برخوردار است.

اگر به ترن هوایی علاقه مند نیستید یا تحملش چنین سرعت و ارتفاعی را ندارید اما دوست دارید به پارک Six Flags بروید شانس هنوز با شماست زیرا تفریح های مجذوب کننده دیگری در انتظارتان خواهد بود که تا ساعت ها شما را مشغول و هیجان زده نگه می دارد.

بعضی از فعالیت های این پارک مخصوص خانواده ها طراحی شده اند؛ مثل پارک آبی 20 هکتاری و شهر بازی با 4 تم کارتونی مخصوص بچه ها و بیش از 30 دستگاه بازی و مجذوب کنندهیت های دیگری برای سرگرم کردن شما در دوران تعطیلات تابستانه.

منبع: فوت و فن / iol.co.za

به "افتتاح پرسرعت ترین ترن هوایی جهان در امریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پرسرعت ترین ترن هوایی جهان در امریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید