کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران به شورا گزارش دهد

به گزارش وبلاگ نازنین، تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر در پی شفاف نبودن سفرهای خارجی شهردار تهران و مدیران شهری خواهان ارائه گزارش از این سفرها به وسیله کمیته سفرهای خارجی مستقر در شهرداری به شورا شد.

کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران به شورا گزارش دهد

حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران در جریان برگزاری پنجاه و سومین جلسه شورا طی تذکری به سفرهای خارجی مدیران شهرداری اشاره داشت و اضافه نمود: کمیته ای در داخل شهرداری وجود دارد ویژه سفرهای خارجی که در آن دو عضو شورا نیز حضور دارند. لذا درخواست می کنم که این کمیته که مسئول این کار است در مورد اعزام ها و سفرهای خارجی گزارشی ارائه دهد و به سوالات مطرح شده پاسخ داده گردد.

مهدی چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تذکر کاشانی در مورد سفرهای خارجی در مدیریت شهری گفت: در مورد سفرعلیرضا زاکانی شهردار تهران تماسی که با بنده داشتند خواهش کردم گزارش سفر را یا با حضور در صحن شورا شرح دهند یا به صورت کتبی به شورا ارائه دهند که قطعا شیوه کتبی مستندتر است تا این گزارش را برای همه اعضا نیز ارسال کنیم.

وی اضافه نمود: شرحاتی که شهردار تهران دادند نشان می داد سفر خوب و موثری بوده است.

چمران بیان داشت: سفر شهردار تهران به کشور مسلمان همچون تاجیکستان که فارسی زبان هم هستند و علایق شدیدی به کشور ما دارند می تواند موثر و مفید باشد. بی تردید طبق قانون هر سفری که انجام می گردد چه به وسیله اعضای شورا و چه شهرداری باید گزارش آن به شورا ارائه گردد.

کاشانی بعلاوه در ادامه صحبت های خود در صحن شورای شهر در مورد موضوع استقبال از بهار گفت: قطعا کار سختی نیست که بر روی خودروهای حمل زباله همچون سال های گذشته بنر یک متری نصب گردد که حس بهار و سال نو را به شهروندان منتقل کند.

وی اضافه نمود: امروز 22 اسفند است و همه ما در محلات این شهر زندگی می کنیم. بهتر است که حس بهار به شهروندان در این ایام منتقل گردد. قطعا نصب بنر بر روی خودروهای حمل زباله که تصویری از گل و گیاه نیز به همراه دارند حس خوبی را به شهروندان منتقل می نمایند و این کمترین کار ممکن است.

کاشانی اعلام نمود: بی تردید همه در حال کوشش و زحمت هستند اما نماد و منظر بیرونی آن باید در مقابل چشم شهروندان باشد. قطعا این موضوع به لحاظ انتقال حس آمدن بهار تأثیرگذاری بسیاری دارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران به شورا گزارش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران به شورا گزارش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید