یادآوری یک نکته درباره رامبد جوان و شبکه نسیم

به گزارش وبلاگ نازنین، تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی معاونت سیما با یادآوری عملکرد رامبد جوان و شبکه نسیم در حمایت از کتاب و کتاب خوانی، بر رعایت انصاف در نقدها تاکید کرد.

یادآوری یک نکته درباره رامبد جوان و شبکه نسیم

به گزارش ایسنا، حمید خواجه نژاد با انتشار فیلمی از حضور رامبد جوان در برنامه کتاب باز شبکه نسیم، عملکرد این شبکه و مجری را در حمایت از کتاب و کتاب خوانی یادآور شد.

خواجه نژاد درباره حاشیه اخیر برنامه خندوانه که از سوی برخی توهین به نویسندگان تعبیر شده بود، چنین نوشت: صحبت های آقای فیروز کریمی و واکنش رامبد شاید تحت تاثیر از فضای غیرجدی برنامه اتفاق خوبی نبود. اما یادمان نرود همین رامبد بود که در فصل های نخست خندوانه مبدع پویش بخون و ببر بود و باعث افزایش فروش در تابستانه کتاب شد. اهالی کتاب را به کتاب دعوت و آن ها را به مطالعه بیشتر تشویق کرد و بارها مخاطبان را با یارمهربان آشتی داد.

مدیر روابط عمومی معاونت سیما تاکید کرد: نسیم فرح بخش و دلپذیر کتاب در شبکه نسیم هم مدت های مدید است جریان دارد، برنامه خلاقانه کتاب باز خاستگاهش این شبکه است. برنامه ای که صدای کتاب خوان هاست.

بپاسخ مهمانان خندوانه در مسابقه کلمه از این برنامه که چهارشنبه هفته گذشته پخش شد، توهین به نویسندگان کشورمان تلقی شد که در ادامه رامبد جوان با نوشتن متنی، در این زمینه عذرخواهی کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "یادآوری یک نکته درباره رامبد جوان و شبکه نسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادآوری یک نکته درباره رامبد جوان و شبکه نسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید