9 دوره آموزشی در حوزه پتنت برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ نازنین، کانون پتنت دوره های مختلف آموزشی را برای آشناسازی هر چه بیشتر پژوهشگران،فعالان خلاق و دانش بنیان با امکانات معاونت در حوزه پتنت و ثبت اختراع ، برگزار می نماید.

9 دوره آموزشی در حوزه پتنت برگزار می گردد

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ نازنین به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این دوره های آموزشی تحت اسم سه شنبه های با طعم مالکیت فکری نامگذاری شده اند که با دوره های آشنایی با مالکیت فکری و پتنت به اسم ابزاری برای حفاظت از فناوری های نوآورانه شروع می گردد و با دوره آشنایی با آناتومی پتنت، ادامه می یابد.

جستجوی پتنت و بعلاوه آشنایی با پایگاه اطلاعاتی Patentscope، از دیگر رویدادهایی هستند که برنامه آموزشی کانون پتنت گنجانده شده اند.

بعلاوه به موضوع آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع یا PCT و مزایای آن هم به اسمی یکی از موضوعات روز دنیا پرداخته می گردد. راستا ملی حفاظت از اختراعات هم، در زمره رویدادهایی است که در دوره های قبلی با استقبال خوبی روبرو شده و نظر به این استقبال، بار دیگر در تابستان امسال تکرار می گردد.

آشنایی با مالکیت فکری، پتنت، ابزاری برای حفاظت از فناوری های نوآورانه، آشنایی با آناتومی پتنت، جستجوی پتنت، آشنایی با پایگاه اطلاعاتی Patentscope، معرفی کانون پتنت ایران و خدمات آن، راستا ملی حفاظت از اختراعات، آموزش نحوه ثبت درخواست در پرتال کانون پتنت ایران، آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع PCT و مزایای آن و سینما مالکیت فکری نام 9 دوره ای آموزشی است که در تیر، مرداد و شهریور 1400 برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی کانون پتنت ایران مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "9 دوره آموزشی در حوزه پتنت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 دوره آموزشی در حوزه پتنت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید