اجرای نمایش تن ها با حضور فرهاد قائمیان شروع شد

به گزارش وبلاگ نازنین، اجرای نمایش تن ها به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی دوشنبه هفتم تیر با حضور رئیس مجموعه تئاتر شهر و فرهاد قائمیان در تالار سایه شروع شد.

اجرای نمایش تن ها با حضور فرهاد قائمیان شروع شد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ نازنین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، اجرای عمومی نمایش تن ها به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی روز دوشنبه هفتم تیر ماه با حضور ابراهیم گله دارزاده رئیس تئاتر شهر و فرهاد قائمیان بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در تالار سایه این مجموعه شروع شد.

فرهاد قائمیان پس از تماشای این نمایش گفت: امشب یک تئاتر خوب دیدم و از این بابت خوشحالم. البته من آثار علیرضا معروفی را به اسم نویسنده و کارگردان از سال ها قبل دیده ام و می شناسم، معروفی در نمایش شکم یک جهش عظیم داشت و امشب در تن ها نشان داد که به شیوه اجرایی خاص خودش در نمایش رسیده است. ضمن اینکه نوع نگاه معروفی به دفاع مقدس و روایتش خلاقانه و بدون شعار است.

وی با قدردانی از توانمندی بازیگران این اثر نمایشی اضافه کرد: این اجرای بی نقص نشان از کوشش بسیار در جهت درست دارد که با خلاقیت کارگردان به شیوه ای مجذوب نماینده، نمایشی شده است.

قائمیان توضیح داد: تئاتر ما نیازمند هنرمندان جوان و تازه نفس است و گروه نمایش تن ها یکی از مجموعه های تازه نفس تئاتر ماست که از استان البرز اجرای خود را در تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار داده اند. من معتقدم مسئولان باید به هنرمندان شهرستان ها که با حداقل امکانات فعالیت و کوشش می نمایند، توجه ویژه داشته باشند. استعداد هایی که با راهنمایی درست و آموزش صحیح می توانند شکوفا شده و آینده تئاتر کشور را بسازند.

وی در سرانجام با ابراز خرسندی از اجرای این اثر نمایشی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر گفت: خیلی خوب است که در مجموعه ای مثل تئاتر شهر به این گروه امکان اجرا و کسب تجربه ای ارزشمند داده شده است. امیدوارم امکانی مهیا گردد که هنرمندان فعال همه شهرستان ها بتوانند هم برای اجرا به تهران بیایند و هم در شهر خودشان سالنی استاندارد داشته باشند تا با اجرا هایی تائیرگذار، تئاتر را در شهرشان رونق بدهند و برای سایر جوانان هنرمند هم ایجاد انگیزه نمایند.

نمایش تن ها به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی و بازی (به ترتیب حروف الفبا) فرزاد تجلی، امیررضا حشمی پور، محمدجواد حشمی پور، امیر ارسلان خالویی، فردین شاه حسینی، هادی شیخ الاسلامی، حسین عارف، آرمان میرزایی، حامد نساج بخارایی و محمد نیازی هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18:45 در تالار سایه تئاتر شهر میزبان تماشاگران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اجرای نمایش تن ها با حضور فرهاد قائمیان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نمایش تن ها با حضور فرهاد قائمیان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید