از جذابیت های سفر به اروپا بدانید؟

به گزارش وبلاگ نازنین، قاره اروپا با جاذبه هایی تمام نشدنی

کلمه سفر اروپا آنقدر وسوسه انگیز است که بردن نامش می تواند هر گردشگری را قلقلک بدهد. در این منطقه، جاذبه ها و اتفاقات هیجان انگیز بسیاری وجود دارد که می تواند گردشگران زیادی را از اقصی نقاط دنیا به آنجا بکشاند. در زیر به طور خلاصه و فهرست وار به تعدادی از این جاذبه ها اشاره می کنیم. پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

از جذابیت های سفر به اروپا بدانید؟

فستیوال

هر ساله فستیوال های زیادی در اروپا برگزار می گردد که هر گردشگری می تواند در آنها شرکت کند. به عنوان مثال می توانید از فستیوال بین المللی ادینبورگ که در ماه اوت برپا می گردد، نهایت لذت را ببرید.

معماری مدرن

تقریبا تمامی شهرهای اروپا از معماری های بی نظیری برخوردار هستند. نمونه آن، موزه گوگنهایم بیلبائو است که از معروف ترین موزه های دنیا اسپانیا می باشد. نمای این موزه از ورق های تیتانیوم ساخته شده و لایه زیرین آن از قیر الاستیک پوشیده شده تا ضد آب باشد. این موزه یکی از برترین گزینه های گردشگران برای بازدید می باشد.

شهرهای بزرگ

شهرهای بزرگ و در حال رشد اروپا همچون برلین می توانند حتی به مدت یک هفته شما را سرگرم نمایند. شما با استفاده از سیستم حمل و نقل آسان اروپا می توانید در یک روز از چندین مکان مختلف تماشا کنید.

موسیقی

گمان نمی کنم کسی وجود داشته باشد که از موسیقی لذت نبرد. پس اگر شما هم عاشق موسیقی هستید، می توانید در سفرتان به اروپا از اجراهای گراند اپرای ونیز تا کنسرت های بزرگی که در کلیسا ها برپا می شوند یا موسیقی موتزارت، وردی، دبوسی، بتهوون که در فضا پخش است، لذت ببرید.

کلیسا

با قدم گذاشتن در کلیساهای اروپا با هنر دوره رکوکو، رنسانس، باروک و غیره آشنا خواهید شد. به عنوان مثال کلیسای جامع شارتر کلیسای جامع متعلق به قرون وسطای فرانسه است که واقع در شارتر در 80 کیلومتر جنوب غربی پاریس واقع شده است. این کلیسا یکی از عالی ترین نمونه های معماری گوتیک فرانسوی می باشد و طراحی نمای داخلی آن نیز بی نظیر است.

قهوه

یکی از بزرگ ترین لذت های سفر به اروپا آرمیدن در مکانی آرام و زیبا و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای و شیرینی است. برای این کار، کافی شاپ های زیبا و فوق العاده ای را در پاریس، کپنهاگ، مادرید و فلورانس پیدا خواهید کرد.

تاریخ

با مطالعه تمدن غرب در ویرانه های روم و یونان با میراث کهن وایکینگ ها و ویزیگوت ها روبرو خواهید شد. بنابراین اگر عاشق تاریخ هستید، با بازدید از مکان های تاریخی اروپا می توانید به خوبی با گذشته ارتباط برقرار کنید.

خرید

در اروپا مراکز خرید بسیاری وجود دارند که می توانید برترین برندهای معروف دنیا را در آنجا مشاهده و خریداری نمایید. گالری لافایت در کشور فرانسه از این دست مراکز است. شما بعلاوه می توانید در سرتاسر اروپا اجناسی چون کریستال بوهمیا، چای بریتانیا، و شکلات بلژیکی خریداری کنید.

معماری کلاسیک

رد پای معماری قرون گذشته را می توان در اروپا شاهد باشید. به عنوان مثال ایاصوفیه در استامبول کلیسای مسیحیت شرق بوده است که در دوره امپراتوری بیزانس به سال 532 میلادی بنا ساخته شد و بعد در قرن 6 میلادی به وسیله جاستنیانوس مورد بازسازی و بازسازی نهاده شد. معماری بی نظیر این مکان سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.

هنر

در اروپا موزه های هنری زیادی وجود دارد که از میان آنها می توان به لوور، دل پرادو و اوفیتزی اشاره نمود. شما در این سرزمین می توانید از تماشای این گونه موزه ها لذت ببرید. گاهی آثاری که در کلیساها به نمایش گذاشته می شوند از گالری ها زیباتر و با ارزش ترند.

تفریح های فضای باز

اسکی کردن در زمستان یا شنا کردن در تابستان در سواحلی مانند ریویرای فرانسه سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.

منبع: الی گشت

به "از جذابیت های سفر به اروپا بدانید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از جذابیت های سفر به اروپا بدانید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید