اصناف با افزایش شیوع کرونا چگونه باید فعالیت نمایند؟

به گزارش وبلاگ نازنین، تهران (پانا) - اصناف کشور برای ادامه فعالیت در دوران شیوع امیکرون باید حتما سه دز واکسن خود را تزریق نموده باشند و کیو آر کد خود را برای واحد تجاری و صنفی شان دریافت نمایند تا مشتری ها از ایمنی فروشندگان مطمئن شوند.

اصناف با افزایش شیوع کرونا چگونه باید فعالیت نمایند؟

به گزارش خبرآنلاین، اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای تاکید نموده که واحدهای صنفی ضمن تزریق سه دز واکسن و اخذ QR Codeاز سامانه ایران من مجاز به فعالیت هستند.

بنابراین بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، اصناف باید هر چه سریع تر اطلاعات واحدها و فعالیت های خود (اعم از تجاری، بازرگانی، خدماتی، تفریحی، رفاهی، تولیدی، صنعتی، کارگاهی، مالی و اجتماعی) را بر بستر سامانه ایران من به نشانی asnaf.moi.ir بارگذاری نمایند. بعلاوه فعالان صنفی باید در شرایط قرنطینه بیماری نباشند.

طبق شرح اتاق اصناف، ضمانت اجرایی این طرح در مرحله اول شامل اخطار کتبی پلمب، به واحدهای (صنفی و …) فعال بدون داشتن الزامات طرح و اخذ QR کد از سامانه امید، است. در مرحله دوم پوز بانکی به مدت دو هفته برای واحدها (صنفی و …) ناقض الزامات مشخص شده، مسدود می گردد و در مرحله سوم در صورت عدم رعایت الزامات، واحد صنفی به مدت 30 روز پلمب خواهد شد.

البته در مرحله آخر، در صورت رعایت الزامات و تایید وزارت بهداشت نسبت به برطرف پلمب اقدام خواهد شد.

اتاق اصناف ایران دو روز پیش هم از کاهش سطح اندازه رعایت پروتکل ها در کسب وکارها به زیر 50 درصد خبر داده که نانوایی ها، تالارهای پذیرایی، رستوران ها و پاساژهای مسقف در شرایط نامساعدتری قرار دارند و هشدار داده که در صورت ادامه این شرایط، دولت مجبور به اعمال محدودیت های شدید برای فعالان مالی در این ایام مهم خواهد شد.

البته چند روز قبل دبیر کل اتاق اصناف ایران از تمرکز بر فرهنگسازی برای واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی و بعلاوه تشدید نظارت بر رعایت پروتکل ها خبر داده و گفته بود که با توجه به دستورالعمل مدیریت هوشمند کرونا، دیگر بحث تعطیلی مشاغل در پیک های کرونا مطرح نیست.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اصناف با افزایش شیوع کرونا چگونه باید فعالیت نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصناف با افزایش شیوع کرونا چگونه باید فعالیت نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید