با احتمال 99 درصد ؛ ملیت سرمربی تازه استقلال تعیین شد

به گزارش وبلاگ نازنین، با وجود سفر رامون لوپز به تهران، اما سرمربی بعدی استقلال به احتمال بسیار زیاد یک فرد ایرانی در میان گزینه های مطرح شده است.

با احتمال 99 درصد ؛ ملیت سرمربی تازه استقلال تعیین شد

به گزارش وبلاگ نازنین، بحث انتخاب سرمربی نو استقلال، به اصلی ترین سوژه این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است. اسامی متعدد ایرانی و خارجی برای نشستن روی نیمکت آبی ها مطرح شده اند و حتی باشگاه نیز در این خصوص اطلاعیه رسمی منتشر کرد و از ملاقات با گزینه های مختلف اطلاع داد.

خوان رامون لوپز کارو نخستین نامی است که از سوی رسانه رسمی آبی ها معرفی و اعلام شد که برای مذاکرات با مدیران باشگاه، راهی ایران می گردد. علاوه بر وی، چند گزینه خارجی دیگر نیز مدنظر هستند اما حقیقت امر این است که بعید به نظر می رسد یک سرمربی خارجی ادامه دهنده راه ساپینتو باشد.

اما با پیگیری ها تعیین شده است که سرمربی نو استقلال به احتمال نزدیک به 99 درصد، یک گزینه ایرانی است. از روز گذشته نیز مدیران استقلال ملاقات با گزینه های مختلف را شروع نموده اند و حتی با یکی، دو مورد از اسامی ذکر شده ملاقات داشته اند و درباره کار در استقلال با یکدیگر مذاکره نموده اند.

صحبت های بین طرفین برای رسیدن به توافق نهایی همچنان ادامه دارد اما اینگونه به نظر می رسد که در نهایت معقول ترین گزینه در میان اسامی سرمربیان ایرانی به عنوان جانشین ریکاردو ساپینتو معرفی شده و روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.

منبع: همشهری آنلاین

به "با احتمال 99 درصد ؛ ملیت سرمربی تازه استقلال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با احتمال 99 درصد ؛ ملیت سرمربی تازه استقلال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید