برای استخراج رمزارزها از کجا باید آغاز کرد؟

به گزارش وبلاگ نازنین، شما هم از افرادی هستید که به دنبال استخراج بیت کوین و رمزارزهای دیگر هستید؟ اما اطلاعات کافی ندارید؟ پس این مقاله را به دقت بخوانید زیرا که اطلاعاتی که در خصوص استخراج بیت کوین ضروری است بدانید ما در اینجا برای شما آورده ایم.

برای استخراج رمزارزها از کجا باید آغاز کرد؟

شما که می خواهید در این صنعت آغاز به فعالیت کنید ضروری است که حتما در خصوص تفاوت های استخراج بیت کوین به صورت شخصی و اجاره ماینر و همچنین دستگاه های استخراج از جمله انت ماینر اس 19 و ماشین حساب بیت کوین اطلاعاتی داشته باشید پس در ادامه مقاله با ما باشید تا این اطلاعات را در خدمت شما بگذاریم.

استخراج ارزهای دیجیتال

استخراج پول دیجیتال یا کریپتوکارنسی بسیار پرزحمت، پرهزینه، و تنها به طور پراکنده سودمند است. با این حال، استخراج بیت کوین برای بسیاری از سرمایه گذاران علاقه مند به ارز رمزنگاری شده، جذابیت بسیاری دارد، به این دلیل که دستگاه های استخراج بیت کوین یا ماینر ها (Miner) برای فعالیت و کاری که انجام می دهند با توکن های رمزنگاری شده پاداش می گیرند.

و بسیاری دیگر از سرمایه گذاران از استخراج ابری بیت کوین و اجاره ماینر یا دستگاه استخراج استفاده می نمایند. این ممکن است به این دلیل باشد که این کار به اصطلاح ماینینگ یا استخراج را مثل بارش پول از آسمان می بینند. اما اجاره ماینر چیست؟

اجاره ماینر چیست؟

اجاره ماینر در حقیقت یکی از روش های استخراج ابری یا کلودماینینگ ارزهای دیجیتال به حساب می آید که کمتر رایج است و به تازگی وارد عرصه استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شده است. در این روش سرمایه گذار می تواند برای ماینینگ گزینه های مختلفی را انتخاب نماید و دستگاه های متفاوت را که وبسایت ارائه نماینده در اختیار گذاشته را با میزان ظرفیت دلخواه خود انتخاب کند. شرکت همیار ماینر Hamyarminer.net از معتبرترین شرکت هایی است که در حوزه اجاره ماینر و کلودماینینگ فعال است.

همیار ماینر همچنین ماشین حساب تخمین درآمد با عنوان ماشین حساب بیت کوین در سایت خود دارد که میزان سودده بودن سرمایه گذاری شما را به صورت حدودی نمایش می دهد و پلن هایی جهت اجاره به شما پیشنهاد می دهد و شما می توانید با توجه به ماشین حساب تخمین درآمد همیار ماینر میزان سوددهی آن ها را آنالیز و مقایسه کنید و حتی می توانید با میزان استخراج به صورت شخصی هم مقایسه کنید و بهترین و سودده ترین انتخاب را داشته باشید.

برای اجاره ماینر و همچنین استخراج کریپتوکارنسی ها نظیر بیت کوین باید سودده بودن دستگاه های پیشنهاد شده را حتما آنالیز نماییم. با توجه به هاوینگ شبکه بیت کوین آنالیز سودده بودن ماینرها بسیار مهم است. چرا که ممکن است پس از هاوینگ هزینه های نگهداری و برق دستگاه ماینر مورد نظر نسبت به میزان درآمدزایی آن به صرفه نباشد. لذا عموماً شرکت هایی که خدمات اجاره ماینر را انجام می دهند نسبت به این مسئله مطلع هستند و از آخرین مدل دستگاه ها استفاده می نمایند که این برای سرمایه گذاران هم امری قابل توجه است.

کدام ماینر سوددهی بالایی دارد؟

برای این که دقیقاً بدانیم اجاره ماینر یعنی چه می بایست به آنالیز ماینر ها بپردازیم. دستگاه های ماینر عموماً حدود 75 دسی بل صدا فراوری می نمایند و به شدت گرم می شوند. بنابراین دمای مناسب برای نگهداری یک ماینر بین 5 درجه تا 45 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت مناسب آن 5 تا 95 درصد می باشد. عموماً با برق 12 ولت کار می نمایند. بعضی پاور سر خود بوده و بعضی دیگر پاور جداگانه دارند.

نکته حائز اهمیت در مقایسه ماینرها نسبت درآمد زایی آن ها به میزان هزینه های نگهداری و برق و اصطهلاک آن ها می باشد. با توجه به شرایط فعلی و نبود قانون مشخصی جهت استخراج رمز ارزها و همچنین هزینه های بالای نگهداری از ماینرها، تشخیص سودده بودن دستگاه های ماینر جهت استخراج شخصی امری بسیار سخت و غیرقابل پیش بینی است.

از سری دستگاه های ماینر محبوب در حال حاضر، می توان به انت ماینر اس 19 اشاره نمود. که در ادامه به آنالیز دقیق تر این ماینر می پردازیم.

آنالیز بیت مین انت ماینر سری S19توسط همیار ماینر

بیت مین انت ماینر S19 پرو مدل برتر از سری S19 انت ماینر است که کارایی بالا و عملکرد عالی ارائه می دهد. وزن این دستگاه سنگین و در حدود 15.5 KG است اما بیت مین توجیه قوی برای این وزن سنگین دارد. انت ماینر S19 قدرت ورودی 3250 وات دارد اما می تواند میزان بازده را در 29 J / TH نگه دارد. این ماینر برای الگوریتم اجماع SHA256 مناسب و به وجود آمده است و می تواند تا حد 110 TH / s فرمان دهد.

دستگاه انت ماینر S19 Pro یکی از محبوب ترین و کارآمدترین تجهیزات ماینینگ شرکت بیت مین Bitmain است که در می سال 2020 به بازار عرضه شده و ابعاد آن 195x290x370 میلی متر و وزن 13.2 کیلوگرم داراست.

این ماینر برای تامین انرژی مورد احتیاج خود به منبع تغذیه با توان 3250 وات مجهز شده که از ولتاژ برق 220 ولت برق شهری نیز تغذیه می نماید. میزان سطح فراوری صدا این مدل از دستگاه ماینر برابر با 72 دسی بل می باشد. دستگاه Antminer S19 Pro به 4 عدد فن خنک نماینده جهت خنک سازی دستگاه مجهز است که از بالا رفتن دما و حرارت احتمالی دستگاه نیز جلوگیری می نماید. نحوه اتصال این محصول به شبکه به وسیله کابل و رابط Ethernet امکان پذیر می باشد. دستگاه ماینر بیت مین انت ماینر اس 19 پرو قابلیت کار کردن در محیط هایی با دمای بین 5 تا 40 درجه سانتی گراد و حداکثر رطوبت مطلوب 95 درصد را دارد. بیت مین انت ماینر S19 کمی بالاتر از 3000 دلار قیمت دارد.

اگر بخواهیم جمع بندی کنیم، بیت مین انت ماینر اس 19 پرو، آخرین تکنولوژی استخراج بیت کوین را دارد که به ما اجازه می دهد تا سریع ترین و کارآمدترین عملکرد استخراج را به دست آوریم. این در بالای معیار استخراج SHA256 ASIC است و با سرعت حداکثر 110 TH / s، سریعترین ماینر تا کنون است. به این منظورکه می تواند به طور کلی 12.33 دلار یا 0.0012 بیت کوین در روز استخراج کند و با هزینه برق 2.97 دلار در روز در هر واحد بعد از کسر هزینه برق روزانه، 9.36 دلار روزانه به شما سود برساند. همه این ها بیت مین انت ماینر S19 پرو را به یکی از بهترین دستگاه های موجود برای استخراجی سودآور تبدیل می نماید. برای اطلاعات تکمیلی این دستگاه می توانید به انت ماینر اس 19 در وبسایت همیارماینر مراجعه نمایید.

منبع: جام جم آنلاین

به "برای استخراج رمزارزها از کجا باید آغاز کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای استخراج رمزارزها از کجا باید آغاز کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید