اخبار و رویدادها

آنالیز معایب آبگرمکن فن دار

آبگرمکن فن دار از چندین جهت با آبگرمکن بدون فن تفاوت دارد. برای نصب آن به فضای باز با تهویه مناسب احتیاج است؛ بنابراین نباید در محل های سرپوشیده نصب گردد.

23 اسفند 1402

ورود اینفلوئنسرهای چینی به خراسان رضوی

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از ورود 11 اینفلوئنسر چینی به خراسان رضوی خبر داد.

16 اسفند 1402

هشدار! این دوربین مداربسته قابل اعتماد نیست

دیوید کرازبی، یکی از بنیان گذاران شرکت وایز (Wyze)، تأیید کرد که حداقل ده ها کاربر توانسته اند محیط داخل خانه فردی غریبه را ببینند؛ زیرا تصویر از دوربین به آن ها نشان داده شد.

29 بهمن 1402

ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل با این امکانات تازه معرفی گشت

در جریان بازدید وزیر راه و ترابری از غرفه شرکت ایران خودرو دیزل در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل به عنوان جدیدترین محصول این شرکت به بازار معرفی شد.

28 آذر 1402

جشنواره انار جوشقان کاشان مهرماه برگزار می گردد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان از برگزاری جشنواره انار در روستای جوشِقان این شهرستان در روزهای 27 و 28 مهر ماه امسال اطلاع داد.

1 مهر 1402

بیمه سلامت 2 دهک دیگر نیز رایگان می گردد

پس از برقراری اتوماتیک بیمه سلامت رایگان برای پنج دهک اول درآمدی و بعلاوه کاهش حق بیمه دهک های ششم تا نهم، اکنون مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از رایزنی های انجام شده برای رایگان شدن بیمه دو دهک دیگر در منطقه ها کمتر برخوردار؛ یعنی دهک های ششم و هفتم درآمدی...

27 شهریور 1402

عکس ، بمب تابستانی استقلالی رسما امضا کرد

قرارداد مهرداد محمدی با استقلال به امضا رسید تا شایعات مربوط به فسخ قرارداد این بازیکن تمام شود.

30 تیر 1402

بازخوانی پرونده یک محله قدیمی؛ ماهیگیری در ایستگاه ماست بندی

شهرک آزادی در محدوده محله یافت آباد با مهاجرت اولیه 4 خانواده از جمله ضربعلی محمد آزاد، ایرادبیگ مرادی، میرزا جعفر خیاط و جواد نوری آزاد که اصالتی همدانی داشتند در سال 1337 پایه گذاری شد. به نظر می رسد نام دیروز این محدوده، ترک آباد، برگرفته از گویش همان...

12 تیر 1402

استقلالی ها نقره داغ شدند ، حکم تند کمیته انضباطی برای دربی جام حذفی

کمیته انضباطی رای خود را در مورد ملاقات تیم های پرسپولیس و استقلال در رقابت های جام حذفی صادر کرد.

29 خرداد 1402

با احتمال 99 درصد ؛ ملیت سرمربی تازه استقلال تعیین شد

با وجود سفر رامون لوپز به تهران، اما سرمربی بعدی استقلال به احتمال بسیار زیاد یک فرد ایرانی در میان گزینه های مطرح شده است.

24 خرداد 1402

فراکنش آسان ترین راه خرید پرفکت مانی

سرویس پرفکت مانی یکی از سرویس هایی است که به وسیله آن می توانید اقدام به انتقال پول به صورت بین المللی نموده و بسیاری از چالش های موجود در این مسیر که برای ایرانیان وجود دارد را رفع کنید. در این بین، به منظور استفاده از سرویس پرفکت مانی، احتیاج است تا دید...

18 خرداد 1402

نوآوری یک شرکت دانش بنیان در تسهیل دریافت دارو برای بیماران

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مازیار سجادی مدیر یک شرکت دانش بنیان ضمن اشاره به فعالیت های شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی و تنفسی که به صورت مستقل فراوری و به فروش می رسد، به معرفی محصول دانش بنیان فراوری...

2 خرداد 1402

خبر مهم وزیر نیرو از تغییر ساعات ادارات در خرداد ، شکستن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی

وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال 1400 تا خاتمه سال 1401 اطلاع داد و گفت: 7 هزار و 54 مگاوات ظرفیت تازه وارد مدار بهره برداری شد.

25 اردیبهشت 1402

برنامه وزارت ارتباطات برای جذب کاربران خارجی در پیامرسانهای بومی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ملاقات اعضای کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات و پروژه های مختلف این وزارتخانه در دولت سیزدهم، گفت: شبکه ملی اطلاعات،...

13 اردیبهشت 1402

مصلح: هیچ تیمی به مقدار ما پرسپولیس را تحت فشار نگذاشته بود

بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ما امروز بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و در نیمه دوم پرسپولیس را تحت فشار قرار دادیم.

11 اردیبهشت 1402

جزئیات جلسه هم اندیشی شهردار تهران با نخبگان دانشگاهی ، زاکانی : بیشترین چگالی علم در تهران است

سومین نشست از سلسله نشست های شهردار تهران با نخبگان دانشگاهی با عنوان نشست هم اندیشی و همفکری شهردار تهران با مدیران دانشگاه شهیدبهشتی برگزار گردید.

6 اردیبهشت 1402

فال ابجد امروز شنبه 2 اردیبهشت 1402؛ وقتی شانس در می زند، در را باز کنید!

فال ابجد امروز شنبه 2 اردیبهشت 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است که بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در این فال مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

2 اردیبهشت 1402

جریمه های انضباطی برای پرسپولیس و استقلال

آرای امروز کمیته انضباطی با جریمه چند باشگاه لیگ فزونی همراه شد. احکام کمیته انضباطی به توضیح زیر است:

26 فروردین 1402

شناسایی ظرفیت پژوهشگران ایرانی مقیم خارج در توسعه دیپلماسی علمی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با بیان اینکه دیپلماسی سلامت یکی از ارکان دستیابی به مرجعیت علمی به شمار می رود، توضیح داد: از مهم ترین حوزه های دیپلماسی در جهان دیپلماسی سلامت است، زیرا سلامت مقوله ای همگانی است و هیچ کشوری...

21 فروردین 1402

اثبات تخت بودن زمین با استدلالی عجیب!

کارل فراچ، بوکسور مشهور انگلیسی در اظهارنظری عجیب ادعا کرد که زمین تخت است و ناسا با تصاویر جعلی تمام جهان را بازی می دهد.

17 فروردین 1402
تعداد: (673)