اخبار سیاسی

ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل با این امکانات تازه معرفی گشت

در جریان بازدید وزیر راه و ترابری از غرفه شرکت ایران خودرو دیزل در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل به عنوان جدیدترین محصول این شرکت به بازار معرفی شد.

28 آذر 1402

خبر مهم وزیر نیرو از تغییر ساعات ادارات در خرداد ، شکستن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی

وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال 1400 تا خاتمه سال 1401 اطلاع داد و گفت: 7 هزار و 54 مگاوات ظرفیت تازه وارد مدار بهره برداری شد.

25 اردیبهشت 1402

برنامه وزارت ارتباطات برای جذب کاربران خارجی در پیامرسانهای بومی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ملاقات اعضای کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات و پروژه های مختلف این وزارتخانه در دولت سیزدهم، گفت: شبکه ملی اطلاعات،...

13 اردیبهشت 1402

امیرعبداللهیان به ژنو می رود

العربی الجدید گفت که یک هیات ایرانی به ریاست حسین امیرعبداللهیان به ژنو می رود.

8 اسفند 1401

وزیر کشور: ما خودمان دلار را بزرگ کردیم!

وزیر کشور گفت: ما خودمان دلار را بزرگ کردیم آمریکا با دلار سلطه دنیای درست نموده است روزی را خواهید دید که چگونه آمریکا فرو می ریزد و کاخ دلار نیز با آن سقوط می نماید. حجم بدهی آمریکا حدود 30 هزار میلیارد دلار است و روزی خواهد رسید که سلطه دلار در اقتصاد...

5 بهمن 1401

تقویم تاریخ 22 آذر

خبرنگاران: 22 آذر 1401 خورشیدی برابر با 19 جمادی الاول 1444 هجری و 13 دسامبر 2022 میلادی

23 آذر 1401

احمد زیدآبادی: عدم انعطاف نظام سیاسی دیر یا زود عصیان جامعه را به همراه دارد

احمد زیدآبادی در هم میهن نوشت: اگر نظام سیاسی از انعطاف لازم برای پذیرش مشارکت اقشار گوناگون برخوردار نباشد، دیر یا زود با عصیان آن ها روبه رو می گردد.

14 آذر 1401

دارویاری دوباره به ریل برگشت؟

در حالیکه طی هفته گذشته 30 هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه ها و مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی به وسیله این سازمان بیمه ای پرداخت شد، بنابر اظهارات مسئولان سازمان تامین اجتماعی، بخش دیگری از مطالبات نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

11 آبان 1401

عربستان از آمریکایی ها برای حضور در کنفرانس سرمایه گذاری دعوت نکرد

مسئولان برگزارکننده کنفرانس بین المللی سرمایه گذاری در عربستان با هدف جلوگیری از طرح مسائل سیاسی در این نشست، از مقامات آمریکایی دعوت نکردند.

26 مهر 1401

سرنوشت حق مسکن کارگری چه شد؟

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار با بیان اینکه مبلغ حق مسکن کارگری با توجه به هزینه های اجاره بها رقم بالایی نیست، تصویب هرچه سریع تر مصوبه یاری هزینه مسکن کارگران در هیات دولت را خواهان شد.

21 مهر 1401

مرندی: بایدن باید تصمیم بگیرد

مشاور تیم ایران در مذاکرات لغو تحریم ها با اشاره به اینکه تهران از نشست شورای حکام و نتایج آن نگران نیست، تأکید کرد که با وجود فشار های دولت آمریکا همچنان به دستیابی به توافق نزدیک هستیم.

25 شهریور 1401

خبر مهم درباره شرایط نهایی رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور به شهرستان نهاوند سفر کرد.

10 مرداد 1401

مجلس رسمی شدن برگ سبز خودرو را کلید زد

سند صادرشده از طرف هدایت و رانندگی در قالب برگ سبز، یک سند رسمی است و دیگر احتیاجی به مراجعه به دفاتر ثبت اسناد نیست. باتوجه به ابلاغیه دادستان کشور مبنی بر رسمی بودن سند صادرشده از طرف هدایت رانندگی (برگ سبز خودرو)، در این خصوص شهروندان دیگر احتیاج به...

8 مرداد 1401

روسیه: تهران شریک قابل اعتماد مسکو است

معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه ایران شریکی قابل اعتماد برای روسیه محسوب می گردد بیان کرد که مسکو در پی افزایش همکاری ها با ایران دربرابر فشارهای خارجی است.

4 مرداد 1401

گزارش یک رسانه خارجی از قدیمی ترین باشگاه بدنسازی دنیا در ایران

زورخانه ها در این تاریخ بسیار کهنی دارند و تا به امروز پژوهش های مختلفی درباره تاریخ این مکان های ورزشی از سوی محققان ایرانی به انجام رسیده است، اما یک رسانه علمی و تاریخی انگلیسی زبان به نام History اخیراً گزارشی با نام راز های قدیمی ترین باشگاه بدنسازی...

28 تیر 1401

مهدکودک ها و مدارس فردا در مشهد به صورت غیرحضوری است

فردا شنبه 20 فروردین ماه، کلیه مهدکودک ها و مدارس منطقه ها هفتگانه مشهد منطقه ها رضویه، تبادکان و احمدآباد در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

21 تیر 1401

کشف اجساد تا سه روز آینده به سرانجام می رسد

فرمانده میدان حادثه متروپل آبادان با بیان اینکه فاز تازه آوار برداری با وسایل و ماشین های مکانیزه شروع شده است، گفت: کشف اجساد تا سه روز آینده به سرانجام می رسد.

17 تیر 1401

مراغه جزو 10 شهر برتر تاریخی ایران است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده و سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، مراغه جزو 10 شهر برتر تاریخی ایران است.

12 تیر 1401

قرعه کشی خودروها کی حذف می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، حذف قرعه کشی بیشتر خودروها چه زمانی استارت می خورد؟

9 تیر 1401

آزادی یمن نزدیک است

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله تاکید نمود که تنها راهکار بحران یمن، وحدت طرف های یمنی در مقابل تهاجم دشمنان خارجی است.

5 تیر 1401
تعداد: (150)