اخبار مجلس

برنامه وزارت ارتباطات برای جذب کاربران خارجی در پیامرسانهای بومی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ملاقات اعضای کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات و پروژه های مختلف این وزارتخانه در دولت سیزدهم، گفت: شبکه ملی اطلاعات،...

13 اردیبهشت 1402

سرنوشت حق مسکن کارگری چه شد؟

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار با بیان اینکه مبلغ حق مسکن کارگری با توجه به هزینه های اجاره بها رقم بالایی نیست، تصویب هرچه سریع تر مصوبه یاری هزینه مسکن کارگران در هیات دولت را خواهان شد.

21 مهر 1401

مجلس رسمی شدن برگ سبز خودرو را کلید زد

سند صادرشده از طرف هدایت و رانندگی در قالب برگ سبز، یک سند رسمی است و دیگر احتیاجی به مراجعه به دفاتر ثبت اسناد نیست. باتوجه به ابلاغیه دادستان کشور مبنی بر رسمی بودن سند صادرشده از طرف هدایت رانندگی (برگ سبز خودرو)، در این خصوص شهروندان دیگر احتیاج به...

8 مرداد 1401

مهدکودک ها و مدارس فردا در مشهد به صورت غیرحضوری است

فردا شنبه 20 فروردین ماه، کلیه مهدکودک ها و مدارس منطقه ها هفتگانه مشهد منطقه ها رضویه، تبادکان و احمدآباد در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

21 تیر 1401

ورود مجلس به سهل انگاری در مدیریت آلوگی هوا

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه سازمان محیط زیست چند ساعت بعد از ورود سامانه ریزگردها اطلاع رسانی کرد، از ورود مجلس به سهل انگاری مدیریت آلودگی هوا اطلاع داد.

18 خرداد 1401

اصناف با افزایش شیوع کرونا چگونه باید فعالیت نمایند؟

تهران (پانا) - اصناف کشور برای ادامه فعالیت در دوران شیوع امیکرون باید حتما سه دز واکسن خود را تزریق نموده باشند و کیو آر کد خود را برای واحد تجاری و صنفی شان دریافت نمایند تا مشتری ها از ایمنی فروشندگان مطمئن شوند.

2 خرداد 1401

نمایندگان مجلس عوارض بازی های خارجی قابل نصب در رایانه، تلفن های همراه و کنسول را مشخص کردند

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس عوارض بازی های خارجی قابل نصب در رایانه، تلفن های همراه و کنسول را مشخص کردند.

14 اردیبهشت 1401

دولت برای مقابله با فرار مالیاتی برنامه مفصلی دارد

تهران (پانا) - سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است بیشترین مشکل مردم در شرایط فعلی، نرخ تورم بالا و رکود اقتصادی است که حاصل عملکرد نادرست دولت قبل و جریان های منتسب به آن است.

16 اسفند 1400

علت حادثه متروی تهران ، کرج از نگاه مهدی چمران

تهران (پانا) - رییس شورای شهر تهران معتقد است که حادثه قطار کرج به علت نخریدن واگن مترو و بی توجهی طی چهار سال قبل به این نوع خریدها بود.متاسفانه وقوع این حادثه خیلی بد ناشی از کمبود قطعات یدکی و انتظار 500 واگن برای قطعات یدکی و اورهال شدن بود.

28 بهمن 1400

تلاش مجلس جهت رفع مسائل بورس

سید محمد مولوی در گفتگو با خبرنگاران گفت: مجلس شورای اسلامی همه تلاش خود را برای رفع مشکل بازار بورس به کار می گیرد.

16 بهمن 1400

چالش افزایش تعرفه های پزشکی 1401؛ تعرفه ها با نرخ تورم متناسب نیست

تهران (پانا) - افزایش تعرفه خدمات پزشکی هر ساله با آغاز فصل زمستان معین تکلیف می گردد سال جاری نیز در آذرماه جلسات آنالیز تعرفه گذاری خدمات پزشکی برگزار و پیشنهاد افزایش 60 درصدی تعرفه های پزشکی مطرح شد؛ رقمی که سازمان نظام پزشکی آن را منطقی می داند اما...

8 بهمن 1400

مصوبات سفر دولت به فارس گامی بزرگ برای تکمیل پروژه های استان است

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به سفر امروز رئیس جمهور و بعضی از وزرا به فارس گفت: مصوبات این سفر گام بزرگی برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام فارس است.

9 آبان 1400

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تابستان

به گزارش خبرنگاران، محمد مسیحی، معاون عایدی های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در مورد مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش اظهار کرد: مودیان محترم مالیاتی حداکثر پانزده روز پس از انتها هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نمایند، اما...

28 مهر 1400

سوسوی بی جان چراغ سبز بورس!

حدود یک هفته از معرفی بسته حمایتی دولت از بازار سرمایه در قالب 10 مصوبه که طی آن قرار است نقدینگی جدیدی وارد این بازار شود گذشته است، مصوباتی که هرچند باعث شدند چراغ سبز بورس بعد از مدت ها روشن شود اما عمر آن چندان طولانی نبود.

31 خرداد 1400

خبر مهم نوبخت برای معلمان و اعضای هیات علمی

خبرنگاران : نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با تامین مالی اجرا شده پس از تصویب لایحه رتبه بندی و تهیه دستورالعمل منطقی و عادلانه همسانسازی ازتاریخ 1400/1/1 اجرایی می شود.

25 خرداد 1400

جزئیات اولین فروش فوری ایران خودرو در سال 1400

به گزارش خبرنگاران، نخستین فروش فوری محصولات ایران خودرو در سال 1400، با برگزاری پانزدهمین مرحله فروش فوق العاده، از هشتم تا یازدهم فروردین ماه، به اجرا گذاشته می گردد.

29 فروردین 1400

امیرعبداللهیان: جنگ یمن حاکمان سعودی را به شدت گیج و مبهوت نموده خبرنگاران

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل معتقد است که امروز مقاومت یمن پیروز و حاکمان سعودی به شدت گیج و مبهوت اند.

18 فروردین 1400

جدیدترین موضع گیری نبیه بری درباره تشکیل کابینه لبنان

به گزارش خبرنگاران، منابع آگاه به روزنامه البناء تأکید کردند که آنچه برای نبیه بری، رئیس مجلس لبنان اهمیت دارد تشکیل یک دولت فن سالار و غیر حزبی بدون دربرگرفتن یک سوم معطل است.

25 اسفند 1399

مصوبات جلسه 14 بهمن ماه شورای شهر تبریز

خبرگزاری خبرنگاران-شورای شهر تبریز امروز چندین لایحه شهرداری را تصویب کرد.

10 اسفند 1399

خبرنگاران بودجه 1400 در کمیسیون اصل 90 آنالیز شد

تهران - خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از آنالیز کلیات بودجه 1400 با حضور رییس کل دیوان محاسبات کشور اطلاع داد.

15 بهمن 1399
تعداد: (26)