موجودات فضایی تا به امروز چندین بار از زمین بازدید نموده اند!

به گزارش وبلاگ نازنین، وزیر دفاع اسبق کانادا در مصاحبه ای جنجالی فاش کرد فرازمینی ها تا به امروز چندبار از زمین بازدید نموده اند و حتی بعضی کشورها با آنها در تماسند.

موجودات فضایی تا به امروز چندین بار از زمین بازدید نموده اند!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی وبلاگ نازنین؛ فرازمینی ها تا به امروز چندین بار به زمین سرکشی نموده اند و توصیه هایی خیرخواهانه به انسان ها داشته اند اما این رازی است که از مردمان دنیا پنهان مانده است. این ادعایی است که پائول هلیر، وزیر دفاع ملی اسبق کانادا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه مطرح نموده است. وی که در دهه 60 میلادی به عنوان وزیر دفاع کانادا مشغول بکار بود مدعی شد تا به امروز حداقل چهار گونه از موجودات فضایی از زمین بازدید نموده اند.

وی اضافه کرد: آنها هشدارهایی در مورد آینده زمین و احتمال نابودی آن به وسیله خود انسان به ما داده اند و یاری هایی نیز پیشنهاد نموده اند. بعضی از آنها نیت خیرخواهانه دارند و بعضی دیگر نه. متاسفانه ما بازدید فرازمینی ها از زمین را تهدید تلقی کردیم و در مقابل آن ایستادیم. اما بعدها فهمیدیم که نیت آنها خیرخواهانه بوده است. آنها از سیارات مختلفی وارد جو زمین شده اند.

لازم به ذکر است؛ هلیر بعلاوه مدعی شد طی پروژه ای موسوم به پروژه سیاه تا به امروز تریلیون ها دلار هزینه شده است تا حیات فرازمینی ها از مردمان دنیا مخفی بماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "موجودات فضایی تا به امروز چندین بار از زمین بازدید نموده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موجودات فضایی تا به امروز چندین بار از زمین بازدید نموده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید