کشف اجساد تا سه روز آینده به سرانجام می رسد

به گزارش وبلاگ نازنین، فرمانده میدان حادثه متروپل آبادان با بیان اینکه فاز تازه آوار برداری با وسایل و ماشین های مکانیزه شروع شده است، گفت: کشف اجساد تا سه روز آینده به سرانجام می رسد.

کشف اجساد تا سه روز آینده به سرانجام می رسد

به گزارش تسنیم، قدرت الله محمدی فرمانده میدان حادثه متروپل آبادان با بیان اینکه اندازه حادثه و نوع جغرافیای آن به شکلی است که عملیات آواربرداری و امدادرسانی را سخت نموده است، گفت: این حادثه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع رخ داده و گسترده بودن و ناپایدار بودن به جامانده سازه عملیات آواربرداری را قدری با مشکل روبرو نموده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران که از سوی وزیر کشور به عنوان فرمانده میدان حادثه متروپل آبادان معین شده است، گفت: وجود انواع مصالح سنگینی که در ساختمان بکار رفته و احتمال ریزش به جای مانده سازه باعث شده با احتیاط بیشتر کار را پیش ببریم.

محمدی اعلام کرد: پایدارسازی بخشی از سازه های به جای مانده اجرا شده و فاز نو آوار برداری با وسایل و ماشین های مکانیزه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می گردد فاز اول عملیات آواربرداری و کشف اجساد در سه روز آینده به خاتمه برسد و در فاز بعدی جمع آوری به جای مانده سازه آغاز می گردد.

منبع: فرارو

به "کشف اجساد تا سه روز آینده به سرانجام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف اجساد تا سه روز آینده به سرانجام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید