افتتاح بزرگترین کارخانه تولید مخازن CNG در منطقه غرب آسیا

به گزارش وبلاگ نازنین، طی مراسمی با حضور وزیر دفاع،کارخانه بزرگ تولید مخازن (CNG)، اکسیژن و صنعتی در استان قزوین با ظرفیت تولید 250 هزارمخزن درسال افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح بزرگترین کارخانه تولید مخازن CNG در منطقه غرب آسیا

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ نازنین، امیر سرتیپ حاتمی در آیین افتتاح و بهره برداری از کارخانه مخازن (CNG) در استان قزوین با بیان ظرفیت های تولید این کارخانه، گفت: در سال جهش تولید و با حمایت های همه جانبه وزارت دفاع و متخصصین عرصه صنعت دفاعی، تلاش شد تا این مجموعه صنعتی بخش خصوصی با ظرفیت تولید 250 هزار مخزن در سال و به کارگیری صدها نیروی متخصص و جوان راه اندازی و آغاز به کار کند که از این بابت خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم و آن را از مصادیق شاخص استفاده این ریز فناوری های نظامی در حوزه غیر نظامی می دانیم.

وی شرح داد: هرجایی که در بخش صنعت ملی و بویژه در حوزه خودروسازی نیاز به حمایت و پشتیبانی وزارت دفاع باشد تا اجزای و ارکان مختلف کشور بتوانند سد تحریم های نظام استکبار را بشکنند و دشمنان این ملت با ناکامی روبرو سازند، وزارت دفاع و نیروهای مسلح با تمام توان حمایت خواهد کرد.

وزیر دفاع گفت: الحمدالله در این مجموعه صنعتی دو خط تولید همزمان در حال تولید انواع مخازن(CNG)، اکسیژن و صنعتی هستند و مواد اولیه مورد نیاز نیز با همت و تلاش صنعت گران تأمین و تولید می شود که این مهم گام بلندی در قطع واردات این محصول با ارزش به شمار می رود.

امیر حاتمی با اشاره به تنوع تولید محصولات کارخانه تولید مخازن، گفت: این مجموعه، ظرفیت تولید مخازن 10 تا 130 لیتری را برای انواع مصارف صنعتی و پزشکی دارا است و هم اکنون محصولات مخازن(CNG) این کارخانه در پروژه های ملی مورد استفاده بوده و در تبدیل و دوگانه سوز نمودن 1/5 میلیون خودروهای عمومی (وانت و تاکسی) مورد مصرف قرار می گیرد.

وی شرح داد: راه اندازی این کارخانه به عنوان بزرگترین کارخانه تولید مخازن (CNG) در منطقه غرب آسیا و نخستین کارخانه در ایران برگ زرین دیگری را در لوح دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

وزیر دفاع با بیان اینکه افتتاح و بهره برداری از این کارخانه نقش موثری در خودکفایی و اعتماد به نفس ملی، جهش تولید، جلوگیری از خروج ارز، رفع وابستگی، پاسخگویی به نیازهای داخلی خواهد داشت، گفت: این مجموعه تولیدی همچنان به عنوان یک صنعت سبز در استان قزوین نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوای کلانشهرها داشته و کمک شایانی به حفظ محیط زیست می کند.

شایان ذکر است، اخذ نشان ملی استاندارد و تمامی گواهینامه های ملی و بین المللی در این مجموعه نشانگر سطح بالای کیفیت تولید محصولات کارخانه تولید مخازن است.

گفتنی است، کارخانه تولید مخازن (CNG) به آخرین تکنولوژی روز دنیا مجهز است و تجهیزات تست مجهز با فناوری بالا، آزمایشگاه های فنی و دارای گواهینامه های معتبر و سیستم کیفیت مستقر در این کارخانه باعث می شود تا محصول نهایی این کارخانه با کیفیت بسیار مطلوب و حتی بهتر از نمونه های خارجی آن به دست مصرف کننده برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افتتاح بزرگترین کارخانه تولید مخازن CNG در منطقه غرب آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بزرگترین کارخانه تولید مخازن CNG در منطقه غرب آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید