خودرو

این افراد ریواس نخورند

مهناز مردانی در مورد مصرف غذایی گیاهان خوراکی و دارویی طبیعی گفت: یکی از نعمت های بی شمار خداوندی، وجود گیاهان خوراکی و گاها داروئی در استان حاصلخیز لرستان است.

28 فروردین 1403

ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل با این امکانات تازه معرفی گشت

در جریان بازدید وزیر راه و ترابری از غرفه شرکت ایران خودرو دیزل در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل به عنوان جدیدترین محصول این شرکت به بازار معرفی شد.

28 آذر 1402

بارد گوگل وارد میدان رقابت هوش مصنوعی شد

یورو نیوز نوشت: گوگل، غول دنیای فناوری، اعلام نمود تازه ترین محصول هوش مصنوعی خود به نام چت بات بارد (Bard) را که در ماه فوریه تنها برای گروهی برگزیده از تست کنندگان مورد اعتماد عرضه شده بود برای استفاده به روی افراد بیشتری باز می نماید.

3 فروردین 1402

ساخت بیش از 100 سرویس بهداشتی در شهر زلزله زده خوی از طریق شهرداری تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: علاوه بر در اختیار قرار دادن هشت دستگاه تریلی به هلال احمر برای حمل اقلام به منطقه ها زلزله زده خوی، مجموعا از 300 سرویس چشمه سرویس بهداشتی که برای خوی نیاز بود، شهرداری تهران تامین 150 چشمه از آن را بر عهده...

17 بهمن 1401

طولانی ترین ساحل ماسه ای دریای خزر کجاست؟

بیشتر دوستان به سواحل دریای خزر (گلستان، مازندران و گیلان) رفته و از این سواحل دیدن کردن . ولی طولانی ترین ساحل ماسه ای خزر و یکدست ترین سواحل دریای خزر رو حضورتان معرفی میکنم. این ساحل یکی از نزدیک ترین سواحل دریای خزر به تهران است، بنابراین به معرفی آن...

17 دی 1401

نوآوری تازه بی ام و برای ساخت یک ماشین رویایی

ایسنا نوشت: شرکت خودروسازی بی ام و در نمایشگاه CES 2023 مفهوم تازه خود را موسوم به ویژن کار(Vision Car) معرفی خواهد نمود.

14 دی 1401

5 خاصیت شگفت انگیز موز برای تقویت سیستم ایمنی بدن

موز یکی از جالب ترین میوه های روی کره زمین است. این محصول برای اولین بار بیش از 7000 سال پیش کشت شد و بزرگ ترین محصول میوه دنیا و چهارمین محصول بزرگ پس از گندم، برنج و ذرت است.

1 آبان 1401

هشدار قرمز سیلاب ناگهانی ، صاعقه و سرما

توریسم آنلاین : سازمان هواشناسی با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در بعضی استان ها و هشدار سیلاب ناگهانی و برخورد صاعقه از کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور اطلاع داد.

24 مهر 1401

امدادرسانی هلال احمر به 980 حادثه دیده در استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:در6 ماه گذشته از سال جاری نجاتگران جمعیت هلال احمربه980حادثه دیده متأثرازسوانح جاده ای وغیره امداد رسانی کردند.

18 مهر 1401

برترین زمان سفر به ایسلند

در تمام فصول سال، فرصت های بسیار مناسب و منحصربه فردی برای سفر به ایسلند و بازدید از جاهای دیدنی مختلف آن و انجام فعالیت ها و تفریحات متنوع وجود دارد. با این حال، برترین زمان برای سفر به ایسلند در ماه ژوئن (خرداد ماه) است. در این موقع از سال هوا آغاز به گرم...

23 مرداد 1401

هشدار نارنجی هواشناسی و آماده باش مدیریت بحران تهران

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در مناطقی از مرکز هشدار داد.

14 مرداد 1401

مجلس رسمی شدن برگ سبز خودرو را کلید زد

سند صادرشده از طرف هدایت و رانندگی در قالب برگ سبز، یک سند رسمی است و دیگر احتیاجی به مراجعه به دفاتر ثبت اسناد نیست. باتوجه به ابلاغیه دادستان کشور مبنی بر رسمی بودن سند صادرشده از طرف هدایت رانندگی (برگ سبز خودرو)، در این خصوص شهروندان دیگر احتیاج به...

8 مرداد 1401

63 درصد از یارانه بگیران حذف می شوند، مشمولان بخوانند

به گزارش خبرنگاران، چه کسانی از دریافت یارانه محروم می شوند؟

19 تیر 1401

کشف اجساد تا سه روز آینده به سرانجام می رسد

فرمانده میدان حادثه متروپل آبادان با بیان اینکه فاز تازه آوار برداری با وسایل و ماشین های مکانیزه شروع شده است، گفت: کشف اجساد تا سه روز آینده به سرانجام می رسد.

17 تیر 1401

قرعه کشی خودروها کی حذف می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، حذف قرعه کشی بیشتر خودروها چه زمانی استارت می خورد؟

9 تیر 1401

قیمت پراید همچنان رو به افزایش

تهران (پانا) - در حالی که افزایش قیمت ها در بین بیشتر خودروهای موجود در بازار متوقف شده است اما خودروهای پراید کماکان در حال گران شدن هستند.

7 تیر 1401

کاسبی های میلیونی دلالان در بازار خودرو؛ حواله خودرو چند؟

پیدا کردن پول های راحت، در شرایط مالی سخت، معضلی است که سالهاست اقتصاد کشور را گرفتار خود نموده است، مردمی که به سختی پول در می آورند، سرمایه های اندکی دارند، هرساله و هر ماهه با افزایش تورم روبرو هستند و تجربه خوبی هم از سرمایه گذاری در فراوری ندارند،...

28 خرداد 1401

راهنمای رفتن به پلنگ دره

شهریور آخرین فرصت سفر در تابستان است، انگار داری با تابستان و روزهای بلندش وداع می کنی و باید مراسم را خوب به جا بیاوری. در شهریور هوا به داغی تیر و مرداد نیست، روزها بلندند و آفتاب دیگر آنقدر تند و تیز نیست که طاقت راه رفتن را از آدم بگیرد، ولی همیشه هم...

14 خرداد 1401

شکستن پوست سخت خشکبار با دستگاهی دانش بنیان، جلوگیری از خروج ارز و افزایش صادرات

یک شرکت دانش بنیان شکستن پوست سخت محصولات خشکبار را با ماشین آلات بومی ممکن کرده است.

11 خرداد 1401

کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران به شورا گزارش دهد

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر در پی شفاف نبودن سفرهای خارجی شهردار تهران و مدیران شهری خواهان ارائه گزارش از این سفرها به وسیله کمیته سفرهای خارجی مستقر در شهرداری به شورا شد.

10 خرداد 1401
تعداد: (76)