اخبار اقتصادی

ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل با این امکانات تازه معرفی گشت

در جریان بازدید وزیر راه و ترابری از غرفه شرکت ایران خودرو دیزل در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل به عنوان جدیدترین محصول این شرکت به بازار معرفی شد.

28 آذر 1402

جشنواره انار جوشقان کاشان مهرماه برگزار می گردد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان از برگزاری جشنواره انار در روستای جوشِقان این شهرستان در روزهای 27 و 28 مهر ماه امسال اطلاع داد.

1 مهر 1402

فراکنش آسان ترین راه خرید پرفکت مانی

سرویس پرفکت مانی یکی از سرویس هایی است که به وسیله آن می توانید اقدام به انتقال پول به صورت بین المللی نموده و بسیاری از چالش های موجود در این مسیر که برای ایرانیان وجود دارد را رفع کنید. در این بین، به منظور استفاده از سرویس پرفکت مانی، احتیاج است تا دید...

18 خرداد 1402

نوآوری یک شرکت دانش بنیان در تسهیل دریافت دارو برای بیماران

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مازیار سجادی مدیر یک شرکت دانش بنیان ضمن اشاره به فعالیت های شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی و تنفسی که به صورت مستقل فراوری و به فروش می رسد، به معرفی محصول دانش بنیان فراوری...

2 خرداد 1402

فال ابجد امروز شنبه 2 اردیبهشت 1402؛ وقتی شانس در می زند، در را باز کنید!

فال ابجد امروز شنبه 2 اردیبهشت 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است که بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در این فال مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

2 اردیبهشت 1402

شناسایی ظرفیت پژوهشگران ایرانی مقیم خارج در توسعه دیپلماسی علمی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با بیان اینکه دیپلماسی سلامت یکی از ارکان دستیابی به مرجعیت علمی به شمار می رود، توضیح داد: از مهم ترین حوزه های دیپلماسی در جهان دیپلماسی سلامت است، زیرا سلامت مقوله ای همگانی است و هیچ کشوری...

21 فروردین 1402

روشی برای کنترل پیری قلب

نور درمانی در همه چیز، از یاری به بهبود سریع تر زخم های سوختگی گرفته تا کشتن تومورها و یاری به راهنمایی آنتی بادی ها به سمت اهداف سرطانی، روش درمانی نویدبخش است.

15 فروردین 1402

گران ترین آثار هنری ایرانی در حراجی کریستیز را بشناسید

راه یافتن تعدادی از آثار هنرمندان ایرانی به حراجی کریستیز کارنامه درخشانی برای خود درست نموده اند؛ به نحوی که این حضور، کفِ قیمت تقریبی برای آثارشان را بالا برده است.

11 بهمن 1401

وزیر کشور: ما خودمان دلار را بزرگ کردیم!

وزیر کشور گفت: ما خودمان دلار را بزرگ کردیم آمریکا با دلار سلطه دنیای درست نموده است روزی را خواهید دید که چگونه آمریکا فرو می ریزد و کاخ دلار نیز با آن سقوط می نماید. حجم بدهی آمریکا حدود 30 هزار میلیارد دلار است و روزی خواهد رسید که سلطه دلار در اقتصاد...

5 بهمن 1401

نوآوری تازه بی ام و برای ساخت یک ماشین رویایی

ایسنا نوشت: شرکت خودروسازی بی ام و در نمایشگاه CES 2023 مفهوم تازه خود را موسوم به ویژن کار(Vision Car) معرفی خواهد نمود.

14 دی 1401

احمد زیدآبادی: عدم انعطاف نظام سیاسی دیر یا زود عصیان جامعه را به همراه دارد

احمد زیدآبادی در هم میهن نوشت: اگر نظام سیاسی از انعطاف لازم برای پذیرش مشارکت اقشار گوناگون برخوردار نباشد، دیر یا زود با عصیان آن ها روبه رو می گردد.

14 آذر 1401

دلیل گرانی سه برابری یونولیت ساختمان چیست؟

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: در چند هفته گذشته قیمت یونولیت ساختمان به علت افزایش قیمت مواد اولیه 3 برابر رشد داشته است.

25 آبان 1401

خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما کیش

جزیره زیبای کیش در قلب خلیج فارس قرار گرفته و به علت آب و هوای مناسبی که در طول سال دارد و بعلاوه امکانات گردشگری مناسبی که برای مسافران و گردشگران فراهم نموده یکی از مقاصد مهم و محبوب گردشگری ایران است. برای سفر به کیش راه های زیادی وجود دارد که برترین...

18 آبان 1401

دارویاری دوباره به ریل برگشت؟

در حالیکه طی هفته گذشته 30 هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه ها و مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی به وسیله این سازمان بیمه ای پرداخت شد، بنابر اظهارات مسئولان سازمان تامین اجتماعی، بخش دیگری از مطالبات نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

11 آبان 1401

عربستان از آمریکایی ها برای حضور در کنفرانس سرمایه گذاری دعوت نکرد

مسئولان برگزارکننده کنفرانس بین المللی سرمایه گذاری در عربستان با هدف جلوگیری از طرح مسائل سیاسی در این نشست، از مقامات آمریکایی دعوت نکردند.

26 مهر 1401

سرنوشت حق مسکن کارگری چه شد؟

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار با بیان اینکه مبلغ حق مسکن کارگری با توجه به هزینه های اجاره بها رقم بالایی نیست، تصویب هرچه سریع تر مصوبه یاری هزینه مسکن کارگران در هیات دولت را خواهان شد.

21 مهر 1401

حسین گروسی مدیرعامل تازه منطقه آزاد ماکو شد

با حکم شورای عالی منطقه ها آزاد و ویژه مالی کشور، حسین گروسی به عنوان مدیرعامل تازه منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو معرفی گردید.

12 مهر 1401

واگذاری سهام عدالت به جاماندگان تصویب شد

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از تصویب واگذاری بخشی از سهام دولت در بعضی از بانک ها و شرکت های دولتی به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش سازمان های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و مجموعه ایثارگران هستند، اطلاع داد و اضافه کرد: با این مصوبه...

7 مهر 1401

یک املت ساده و خوشمزه مخصوص آدینه شب

املت از جمله غذاهای راحت اما بسیار خوشمزه است و شاید بیشتر افراد مجرد این غذا را دوست دارند، زیرا تهیه آن ارزان است.

3 مهر 1401

مرندی: بایدن باید تصمیم بگیرد

مشاور تیم ایران در مذاکرات لغو تحریم ها با اشاره به اینکه تهران از نشست شورای حکام و نتایج آن نگران نیست، تأکید کرد که با وجود فشار های دولت آمریکا همچنان به دستیابی به توافق نزدیک هستیم.

25 شهریور 1401
تعداد: (215)