فال گایز به زودی رایگان می گردد؛ نسخه ایکس باکس و سوییچ در راه است

به گزارش وبلاگ نازنین، استودیوی مدیاتونیک (Mediatonic) به تازگی اعلام نموده که بازی فال گایز در تاریخ 21 ژوئن 2022 (31 خرداد 1401) هم زمان با عرضه نسخه های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و فروشگاه اپیک، به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. تمامی نسخه های بازی هم از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهند کرد.

فال گایز به زودی رایگان می گردد؛ نسخه ایکس باکس و سوییچ در راه است

لازم به ذکر است که فال گایز نخستین بار در آگوست 2020 برای پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی به وسیله پلتفرم استیم عرضه شد. بازیکنانی که روی استیم بازی را دریافت نموده اند، همچنان به روزرسانی های آینده بازی مانند فصل های نو را دریافت خواهند کرد، اما بازیکنان نو دیگر نمی توانند بازی را به وسیله این پلتفرم دانلود نمایند و باید به فروشگاه اپیک سر بزنند. مدیاتونیک بعلاوه اعلام نموده که یک بخش ساخت مرحله هم در حال حاضر در حال توسعه است، اما هنوز راه زیادی تا انتشار دارد.

این استودیو به عنوان تشکر از کسانی که بازی را قبل از عرضه در 31 خرداد خریداری نمایند یا در گذشته آن را دریافت نموده اند، یک بسته لگسی به صورت رایگان هدیه خواهد داد. این بسته شامل یک نام مستعار، پلاک نام، سه اسکین متفاوت برای آواتار بازی و یک سیزن پس برای فصل نو بازی خواهد بود. بازی هم اکنون با قیمت 19.99 دلار برای خرید در دسترس است.

با توجه به رایگان شدن بازی، تعداد زیادی بازیکن نو به بازی روی خواهند آورد که به همین دلیل بازی با یک فصل کاملا نو آغاز می گردد تا این اتفاق را جشن گرفته و از بازیکنان نو به خوبی استقبال کند. در کنار مراحل نو، اسکین های مختلف و گیم پلی همواره در حال تکامل، بازی از قابلیت کراس پلی و انتقال پیشرفت های بازیکن به پلتفرم های مختلف پشتیبانی خواهد نمود و این به معنای رقبا و دوستان نو خواهد بود. بعلاوه با آغاز این فصل، سیزن پس نوی با 100 سطح در دسترس قرار خواهد گرفت که آیتم های تزئینی مختلفی را در اختیار دارندگان آن قرار خواهد داد.

در رابطه با عملکرد نسخه های نو، بازی روی ایکس باکس وان و ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن 1080p و به ترتیب با نرخ فریم 30 و 60 اجرا خواهد شد. نسخه ایکس باکس سری اس هم 60 فریم خواهد بود اما رزولوشن بازی در آن بهبود یافته و 1440p است. از طرفی بازی روی ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 اجرا می گردد. در نهایت نسخه پلی استیشن 5 بازی هم از زمان بارگذاری کمتر و ارتقاهای گرافیکی بهره خواهد برد.

لازم به ذکر است که ثبت نام نسخه رایگان بازی هم اکنون از این نشانی قابل انجام است و هر چه افراد بیشتری برای تجربه بازی در 31 خرداد، ثبت نام نمایند، جوایز بیشتری در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "فال گایز به زودی رایگان می گردد؛ نسخه ایکس باکس و سوییچ در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال گایز به زودی رایگان می گردد؛ نسخه ایکس باکس و سوییچ در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید