بازی نقش آفرینی وان پیس اودیسه برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد

به گزارش وبلاگ نازنین، شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) خاطرنشان کرد که یک عنوان تازه از انیمه وان پیس (One Piece) خواهد ساخت. این بازی برای کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. همینطور اینکه بازه زمانی عرضه آن نیز سال 2022 میلادی اعلام شده است.

بازی نقش آفرینی وان پیس اودیسه برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد

بازی وان پیس آدیسی (One Piece Odyssey) در سبک نقش آفرینی است. همینطور اینکه تمامی عناصر مهم از انیمه وان پیس را با خود دارد. این پروژه چندین سال در حال آماده سازی است و پس از این مدت آماده عرضه شده است. داستان این بازی نیز در مورد کلاه لوفی (Luffy) است.

در سفر این کاراکتر، کلاه او از طریق یک طوفان از سر لوفی جدا می شود. سپس در دنیای گسترده این بازی گم شده و باید در پی آن بگردید. در این ماجراجویی شما با موجودات مختلف، کاراکترهای آشنا و مکان های زیبا روبرو خواهید شد. در این بازی با شخصیت های دیگر همکاری کنید تا به کلاه را پیدا کرده و به ماجراجویی ادامه دهید.

یکی از نکات مهم در گیم پلی این بازی، مبارزات نوبتی است. به همین دلیل به سبک کلاسیک نقش آفرینی می پردازد. البته این موضوع باعث خواهد شد تا بسیاری از افراد از سبک مبارزه این بازی ناامید شوند. باید صبر کرد و دید که آیا شرکت سازنده می تواند این سبک مبارزه را مجذوب کننده جلوه دهد، یا نه.

شما در این بازی در یک جزیره عجیب قرار دارید. این جزیره فرصت خوبی برای گشت و گذار را به شما ارائه خواهد داد. همینطور اینکه موجودات این جزیره بسیار جالب طراحی شده و همین باعث خواهد شد تا شما به اکتشاف ترغیب شوید. حضور کاراکترهای آشنا نیز برای طرفداران وان پیس بسیار لذت بخش خواهد بود.

وان پیس یکی از طولانی ترین انیمه های تاریخ است. این عنوان با بیش از 20 سال سابقه همچنان طرفداران خاص خود را داشته و همچنان هم تولید آن ادامه دارد. داستان کلی آن نیز بسیار ساده و جالب است با اینحال با وجود این سادگی طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی نقش آفرینی وان پیس اودیسه برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نقش آفرینی وان پیس اودیسه برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید