تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری گلستان و اداره کل استاندارد این استان امضا شد

به گزارش وبلاگ نازنین، تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری گلستان و اداره کل استاندارد این استان با هدف مشارکت در تدوین استاندارد های ملی و بین المللی امضا شد.

تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری گلستان و اداره کل استاندارد این استان امضا شد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ نازنین، رئیس پارک علم و فناوری گلستان با مدیرکل استاندارد این استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه با هدف مشارکت در تدوین استاندارد های ملی و بین المللی و راه اندازی دفتر استانداردسازی در محل پارک علم و فناوری گلستان امضا شده است.

ارائه لیست اولویت های تدوین استاندارد یا نیازمندی های پژوهشی استانی و کشوری برای موضوعات تدوین استاندارد، برگزاری دوره های آموزشی درحوزه مشارکت در تدوین استاندارد ملی و بین المللی و دریافت پروانه دانش نماد، ارائه مشاوره برای دریافت پروانه تأیید صلاحیت آزمایشگاه های پارک و فعالیت فناورانه متناسب با استاندارد، حمایت از طرح های دانش بنیان در تدوین استاندارد، ایجاد تسهیلات لازم برای استفاده شرکت های دانش بنیان و فناور از متون استاندارد های بین المللی و ملی و تسهیل فرآیند دریافت پروانه دانش بنیان از جمله تعهدات اداره کل استاندارد این تفاهم نامه است.

بعلاوه پارک علم و فناوری گلستان نیز متعهد شد ضمن ارائه لیستی از فعالیت های دانش بنیان و فناور برای تدوین استاندارد ملی، دفتر استانداردسازی را در پارک علم و فناوری آنالیز و راه اندازی کند. در تدوین استاندارد های ملی و بین المللی با اداره کل استاندارد گلستان همکاری نموده و بانک اطلاعاتی از متخصصان شرکت های عضو پارک ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری گلستان و اداره کل استاندارد این استان امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری گلستان و اداره کل استاندارد این استان امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید