حمله زورگیران با قمه به پلیس در میدان صادقیه تهران

به گزارش وبلاگ نازنین، رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم از درگیری زورگیران و مأموران پلیس در میدان صادقیه اطلاع داد.

حمله زورگیران با قمه به پلیس در میدان صادقیه تهران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نازنین، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام خبر حمله زورگیران با قمه به مأموران پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته مأموران ضربت سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران عظیم در منطقه سازمان آب در عظیمراه شهید اشرافی اصفهانی، دو مرد موتورسیکلت سوار را حین زورگیری از یک فرد مشاهده کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم ادامه داد: مأموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند که دو زورگیر خشن با مشاهده مأموران سوار بر موتور شده و تصمیم به فرار گرفتند که مأموران گشت کلانتری به تعقیب متهمان رفته اما دزدان به دستور ایست پلیس توجه ننموده و به فرار خود ادامه دادند.

وی اضافه کرد: مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی نموده و دزدان در میدان صادقیه با توجه به شلوغی خیابان و شلیکهای پلیس پیروز به فرار نشده و در این مرحله، برای فرار به سمت مأموران حمله کردند.

این مقام انتظامی بیان نمود: در این درگیری ترک نشین موتورسیکلت با ضربات قمه مأمور پلیس را از ناحیه پهلو، سر، کتف و دست مورد هدف قرار داد که در ادامه مأموران با استفاده از فنون رزمی یکی از زورگیران را زمین گیر کردند و دزد دیگر متواری شد.

موقوفه ای توضیح داد: زورگیر حرفه ای پس از انتقال به کلانتری 140 باغ فیض، در بازپرسی ها به 100 فقره موبایل قاپی در غرب تهران اعتراف کرد و تا به امروز 25 شاکی با مراجعه به کلانتری 140 شکایتی از زورگیران تنظیم نموده اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم گفت: مأمور پلیس که در این عملیات به شدت آسیب دیده و زخمی شده بود برای درمان به بیمارستان منتقل شد و کوشش برای دستگیری دیگر متهم فراری ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمله زورگیران با قمه به پلیس در میدان صادقیه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله زورگیران با قمه به پلیس در میدان صادقیه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید