حمید مطهری پیشنهاد نساجی را رد کرد؛ او قصد ندارد یحیی گل محمدی و پرسپولیس را تنها بگذارد

به گزارش وبلاگ نازنین، خبرگزاری خبرنگاران- حمید مطهری که بعد از جدایی محمود فکری گزینه راهنمایی نساجی شد، بعید است از پرسپولیس راهی نساجی گردد

حمید مطهری پیشنهاد نساجی را رد کرد؛ او قصد ندارد یحیی گل محمدی و پرسپولیس را تنها بگذارد

به گزارش وبلاگ نازنین، بسیار بعید است حمید مطهری پرسپولیس را رها نموده و راهی نساجی گردد. این سومین بار است که باشگاه نساجی پیشنهاد سرمربیگری به حمید مطهری می دهد و این موضوع نشان دهنده آن است که این باشگاه با ریشه و اصیل مازندران علاقه زیادی به همکاری با مطهری دارد.

بار اول هنگامی بود که مطهری دستیار مجید جلالی در نساجی بود. پس از جدایی جلالی و با توجه به این که مدیران باشگاه مثل خیلی ها می دانستند مطهری عامل اصلی موفقیت های مجید جلالی است، از او خواستند به عنوان سرمربی کار را با این تیم ادامه دهد اما مطهری نپذیرفت بدون جلالی در این تیم کار کند. این گونه شد که باشگاه نساجی به دنبال همکاری با رضا مهاجری رفت.

در مقطع دوم، باشگاه نساجی پیش از همکاری با محمود فکری به دنبال جذب حمید مطهری بود. مازندرانی ها به مطهری برای 10 بازی پیشنهاد 200 میلیونی دادند اما مطهری باز هم این پیشنهاد را نپذیرفت چرا که در پرسپولیس مسغول همکاری با یحیی گل محمدی و در آستانه کسب عنوان قهرمانی بود.

حال این سومین بار است که باشگاه نساجی به مطهری پیشنهاد داده است. پیشنهاد 750 میلیونی برای یک فصل و 3 برابر مبلغی که مطهری این روزها در پرسپولیس دریافت می نماید.

اما به رغم این پیشنهاد اقتصادی مناسب و این که مطهری می تواند به عنوان مرد اول در یک باشگاه پرطرفدار کار کند اما او قصد ندارد یحیی گل محمدی و پرسپولیس را تنها بگذارد. مطهری که در چند نوبت پیشنهاد سرمربیگری راه آهن و نفت تهران را هم داشته به نظر می رسد در پرسپولیس ماندگار شده و کار نیمه تمام خود را با پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی ادامه می دهد.

باشگاه پرسپولیس توانست با طلبکاران خود تسویه حساب کند. باشگاه پرسپولیس برای شرکت در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مانند فصل قبل احتیاج به اخذ مجوز حرفه ای دارد و یکی از شروط کسب این مجوز عدم بدهکاری به بازیکنان و سرمربیان پیشین است. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس تا ساعت 22 امشب فرصت دارد تا تسویه خود را با طلبکارانش به سازمان لیگ ارائه دهد و به همین دلیل از صبح امروز تعدادی از بازیکنان سابق پرسپولیس با دریافت مطالبات خود، توافق نامه ای را با باشگاه پرسپولیس امضا کردند.

به همین دلیل، باشگاه پرسپولیس، حق رشد باشگاه پیکان بابت انتقال امیر روستایی و سعید حسین پور را نیز پرداخت کرد و توافق نامه ای بین طرفین امضا شد تا تمام پرداخت ها انجام شده و تا ساعت 22 امشب به فدراسیون فوتبال ارسال گردد. قرار است فدراسیون فوتبال امشب تمام مدارک لازم را جمع آوری کند تا پس از آنالیز، روز دوشنبه اقدامات و تسویه باشگاه ها را برای AFC ارسال نموده که مسئله ای برای صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها رخ ندهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حمید مطهری پیشنهاد نساجی را رد کرد؛ او قصد ندارد یحیی گل محمدی و پرسپولیس را تنها بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید مطهری پیشنهاد نساجی را رد کرد؛ او قصد ندارد یحیی گل محمدی و پرسپولیس را تنها بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید