فرایند خدمت رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران نوروزی در اهواز رضایت بخش بود

به گزارش وبلاگ نازنین، فرماندار اهواز گفت: عملکرد ادارات، نهاد ها و دستگاه های اجرایی برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان اهواز رضایت بخش بود.

فرایند خدمت رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران نوروزی در اهواز رضایت بخش بود

مسعود فلاحی گفت: با توجه به پیش بینی های اجرا شده در خصوص استقبال مهمانان نوروزی از منطقه ها گردشگری خوزستان و اهواز، تمهیدات لازم قبل از نوروز اندیشیده شد و آمادگی لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان اهواز را داشتیم.

او می گوید: کمیته اسکان و استقبال ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اهواز در چهار ناحیه آموزش و پرورش تشکیل شده بود و بیش از 800 کلاس در منطقه ها مختلف با تجهیزات کامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، فرش، تلویزیون، یخچال، آشپزخانه برای مهمانان نوروزی فراهم شد.

به گفته فرماندار اهواز برخی از شب ها محل اسکان به صورت صد درصد تکمیل شده بود و برخی از شب ها جمعیت کمتری حضور داشتند.

او گفت: به علت آب و هوای مناسب اهواز برخی از مهمانان نوروزی فضای باز را برای اسکان استفاده کردند که از این رو ابتدا پارک لاله در ساحل رودخانه کارون برای اسکان مسافران نوروزی با استقرار نیروی انتظامی، پارکینگ، تیم های شهرداری، آتش نشانی و اورژانس آماده شده بود.

به علت افزایش مسافران نوروزی بلافاصله محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی خوزستان را برای اسکان مسافران آماده سازی شد که با توجه به فضای مناسب، مهمانان نوروزی با رعایت پروتکل های بهداشتی اسکان داده شدند.

6 ایستگاه قایقرانی تفریحی برای مهمانان نوروزی در نقاط مختلف رودخانه کارون با امکانات ایمنی راه اندازی شد که اکیپ های نجات غریق آتش نشانی نیز حضور داشتند. ضمن اینکه افرادی به صورت غیرمجاز فعالیت می کردند که تذکرات لازم داده شد.

وبلاگ نازنین خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فرایند خدمت رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران نوروزی در اهواز رضایت بخش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند خدمت رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران نوروزی در اهواز رضایت بخش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید