شهر ناتینگهام کجاست؟

به گزارش وبلاگ نازنین، ناتینگهام یکی از شهرهای انگلستان است که با توجه به شرایطی که دارد، بسیاری از مردم در سراسر جهان، قصد اقامت در این شهر را دارند. شهر ناتینگهام برای زندگی، مکانی فوق العاده است. این شهر به ملکه میدلنز معروف است. از طرفی به خاطر پیوندهایی که با افسانه های مشهوری همچون رابین هود دارد، تاریخچه زیبایی هم دارد. ناتینگهام تقریبا زیباترین شهر در میدلندز است.

شهر ناتینگهام کجاست؟

دانستنی هایی درباره ناتینگهام

ناتینگهام یکی از شهرهای کم جمعیت انگلستان است که تقریبا 304 هزارنفر جمعیت دارد. شاید این شهر را به واسطه فوتبالی که دارد، بشناسید. باشگاه فوتبال ناتینگهام فارست، از سال 1865 تاسیس شده است و یکی از مهمترین ورزش های این شهر را تشکیل داده است. البته ورزش های دیگری همچون راگبی، هاکی روی یخ و کریکت هم جزو ورزش های مهمی است که در ناتینگهام انجام می شود.

ناتینگهام دانشگاه معروفی دارد که جزو دانشگاه های برتر انگلستان است. این دانشگاه برای رشته های مدیریت و امور مالی، علوم کامپیوتر و رشته های مرتبط به آن، خدمات خود را ارائه می دهد.

در سال 2015 به ناتینگهام عنوان شهر ادبیات از طرف یونسکو داده شد. این بدان معنا است که میراث ادبی ناتینگهام ارتباط مستقیمی با نوابغی همچون دیوید هربرت لارنس، الن سیلیتو ولرد بایرون دارد که همگی از چهره های مطرح ادبیات انگلستان هستند.

آشنایی با مناطق شهر ناتینگهام

ناتینگهام مناطق دلپذیری دارد که البته بیشتر آن ها، در حومه شهر قرار گرفته اند. پیش از سفر به شهر ناتینگهام باید امنیت آن شهر را بررسی کنید. اگرچه در ناتینگهام مناطق مرفه زیادی وجود دارند اما به طور کلی، ناتینگهام هشتمین شهر محروم انگلیس است و بسیاری از مناطق آن، در فقر به سر می برند. در مناطق فقیرنشین ناتینگهام، معمولا جرم و جنایت بسیاری رخ می دهد از این رو در سفر به ناتینگهام بهتر است از رفتن به این مناطق خودداری کنید و یا با تور مناسب، از مناطق فقیرنشین بازدید کنید.

بازار Hockley and Lace

ناتینگهام شهر زندگی های شبانه پر جنب و جوش و رستوران های هیجان انگیز است. جوانان از زندگی در این شهر لذت می برند. بازار هاکلی و توری، یکی از مهمترین مناطق تاریخی ناتینگهام است که خیابان های این منطقه، پر از بوتیک و رستوران و کافه است. خانه های این منطقه معمولا آجری قرمز رنگ هستند و در تمام شبانه روز، خیابان های هاکلی، شلوغ و مملو از جمعیت است.

منطقه West Bridgford

این منطقه پر رونق از شهر ناتینگهام، واقع در جنوب رودخانه و فاصله چند مایلی از مرکز شهر است. وست بریگفورد، از بهترین مکان های ورزشی استان گرفته تا رستوران های مهمی که باب میل تمامی سلیقه ها است، را در دل خود جای داده است. آخر هفته ها، معمولا مردم ناتینگهام به این منطقه می آیند تا حسابی از تفریحات آن استفاده کنند. همچنین این منطقه، میزبان بزرگترین فستیوال تابستانی رایگان در ناتینگهام است. جشنواره ریورساید، در این منطقه برگزار می شود.

منطقه لنتون

Lenton نه فقط برای دانشجویان بلکه برای متخصصان جوان نیز، یک نقطه برجسته است. برای کسانی که می خواهند به شهر نزدیک باشند اما علاقه ای به زندگی آپارتمانی ندارند، لنتون یک گزینه فوق العاده است. تنها با 20 دقیقه پیاده روی و یا 10 دقیقه اتوبوس سواری، می توانید به مرکز شهر ناتینگهام برسید. لنتون مکانی برای زندگی آرام و به دور از دغدغه در این شهر پر هیاهو است. خانه های منطقه لنتون، تراس هایی دارد که معمولا به تراس خانه های کناری مرتبط است.

منطقه بیستون Beeston

بیستون منطقه ای مشهور در شهر ناتینگهام است که به خوبی توسط شبکه های تراموا و اتوبوس، به مرکز شهر متصل شده است. زندگی در این منطقه، کمی خاص تر از مناطق دیگر ناتینگهام است. از خیابان های شلوغ و مغازه های محلی گرفته تا مکان های شگفت انگیزی که برای غذا خوردن در این ناحیه وجود دارد، همگی یک روز رویایی و خاطره انگیز را برایتان می سازد.

منطقه مپرلی Mapperley

این منطقه، یکی از بزرگترین مناطق ناتینگهام است که چندین محله مجزا در آن وجود دارد. Mapperley park، Mapperley plains و Mapperley Top از جمله بخش های این منطقه هستند که امکانات فراوانی جهت حمل و نقل دارند. برای دانشجویانی که به دنبال مکانی برای زندگی هستند، بسیار مناسب است. دسترسی این منطقه به جنگل معروف شروود هم بسیار آسان است.

منبع: سفرمی

به "شهر ناتینگهام کجاست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهر ناتینگهام کجاست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر ناتینگهام کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید