عکس ، مارادونای غول پیکر در بوینوس آیرس ، بزرگترین مارادونا هم ارتفاع مجسمه آزادی نیویورک است

به گزارش وبلاگ نازنین، دیوارنگاره بزرگی از مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و دنیا بر روی دیواری در شهر بوینوس آیرس نقش بست.

عکس ، مارادونای غول پیکر در بوینوس آیرس ، بزرگترین مارادونا هم ارتفاع مجسمه آزادی نیویورک است

به گزارش وبلاگ نازنین به نقل از رویترز، یک هنرمند آرژانتینی نقاشی دیواری غول پیکری از دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال در بوینوس آیرس را به مناسبت جشن تولد 62 سالگی برنده جام دنیای، کشیده است.

مارتین رون دیوار 1600 متر مربعی (17000 فوت مربع) را در قلب شهر با تصویری از مارادونا بر اساس عکسی از او که تیمش را در فینال جام دنیای مقابل آلمان در سال 1990 تشویق می کرد، پر نموده است.

این دیوارنگار 41 ساله، در این زمینه گفت: از قبل می دانیم که او برترین بازیکن دنیا بود، اما او به عنوان یک فرد چه کسی بود؟ او یک جنگجو بود، او در برابر ناملایمات نهاده شد، حتی آسیب دید، او با هر چیزی روبه رو می شد.

مارادونا در اواخر سال 2020 در سن 60 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت، که باعث شد یک دوره سوگواری سراسری برای ستاره پرحاشیه ای که میلیون ها نفر او را مورد احترام قرار می دادند شروع گردد و طرفدرنش به او لقب D10S (به معنای خدا به زبان اسپانیایی) دادند.

این نقاشی دیواری در مجموع 25 روز کاری برای تیمی متشکل از هفت هنرمند، کار به همراه داشته و از 800 لیتر (200 گالن) رنگ برای خلق آن استفاده شده است که به گفته مارتین رون بزرگترین نقاشی دیواری مارادونا تا به امروز است که با حدود 45 متر (148 فوت)، هم ارتفاعِ مجسمه آزادی نیویورک است.

برای نشان دادن دو قهرمانی آرژانتین در جام دنیای 1978 و 1986 و یک ستاره هم به امید تکرار این افتخار در جام دنیای سال جاری در قطر روی این نقاشی بزرگ دیواری نقش بسته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، مارادونای غول پیکر در بوینوس آیرس ، بزرگترین مارادونا هم ارتفاع مجسمه آزادی نیویورک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مارادونای غول پیکر در بوینوس آیرس ، بزرگترین مارادونا هم ارتفاع مجسمه آزادی نیویورک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید