نصرتی: پرسپولیس شایستگی پیروزی مقابل ذوب آهن را داشت، ذوالفقارنسب بر مسائل اشراف ندارد

به گزارش وبلاگ نازنین، پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد رئیس هیئت مدیره این باشگاه با اظهارات خود نشان می دهد اطلاعات کاملی از مسائل حاکم بر پرسپولیس ندارد.

نصرتی: پرسپولیس شایستگی پیروزی مقابل ذوب آهن را داشت، ذوالفقارنسب بر مسائل اشراف ندارد

محمد نصرتی درباره رجحان 3 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان، به خبرنگار ورزشی وبلاگ نازنین گفت: بازیکنان پرسپولیس در همه خطوط خوب کار کردند. تیم مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و فرصت های گلزنی زیادی به وجود آورد. پرسپولیس شایستگی این پیروزی را داشت و ورود بازیکنان تاجیکستانی به زمین هم اتفاق بسیار خوبی بود. امیدوارم آنها هر چه زودتر در پرسپولیس جا بیفتند و به تیم یاری نمایند.

وی در خصوص نقاطی که سرخپوشان در آنها احتیاج به ترمیم دارد، توضیح داد: پرسپولیس در نقل وانتقالات باید سه یا چهار بازیکن تازه به خدمت بگیرد. با توجه به جدایی رادوشویچ، یک دروازه بان باکیفیت باید به پرسپولیس بیاید و باشگاه باید یک هافبک بازیساز را هم به تیم اضافه کند. پرسپولیس با مصدومیت آل کثیر باید یک یا دو بازیکن در خط حمله به خدمت بگیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به تغییرات مدیریتی این باشگاه و نقدها از اظهارات بیژن ذوالفقارنسب بیان نمود: امیدوارم جلسه هیئت مدیره هر چه زودتر تشکیل گردد و اعضا از مسائل باخبر شوند. ذوالفقارنسب مصاحبه هایی می نماید که نشان می دهد بر مسائل اشراف ندارد و جلسات بیشتری باید باشد تا همه با این مسائل آشنا شوند. یک نفر مانند محمد خاکپور پیدا می گردد و می گوید من تخصص ندارم، اما چنین افرادی نداریم و همه در پی پُست و جایگاه هستند.

نصرتی درباره شرایط باشگاه تراکتور تبریز به شرکت مس سونگون ورزقان اعلام کرد: واگذاری باشگاه به مس سونگون تصمیم بسیار خوبی است و امیدوارم تکلیف تراکتور هر چه زودتر روشن گردد. نیم فصل فرصت خوبی برای واگذاری مالکیت باشگاه است. اگر تراکتور نقل وانتقالات نیم فصل را از دست بدهد، آسیب زیادی می خورد و به گزینه سقوط به لیگ دسته اول می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نصرتی: پرسپولیس شایستگی پیروزی مقابل ذوب آهن را داشت، ذوالفقارنسب بر مسائل اشراف ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: پرسپولیس شایستگی پیروزی مقابل ذوب آهن را داشت، ذوالفقارنسب بر مسائل اشراف ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید