نظری: مصدومیت سال گذشته کارم را سخت کرد، شانس قهرمانی استقلال و پرسپولیس برابر است

به گزارش وبلاگ نازنین، مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر بر این عقیده است که مصدومیت در فصل گذشته باعث شده تا در این فصل کار سختی داشته باشد.

نظری: مصدومیت سال گذشته کارم را سخت کرد، شانس قهرمانی استقلال و پرسپولیس برابر است

محمدمهدی نظری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نازنین، درباره عملکرد نساجی در 16 بازی گذشته گفت: اگر بخواهیم مسائل را در نظر بگیریم، باید بگویم که تا الان نتایج خوبی گرفتیم. تیم ما با مشکل بازی های خانگی روبه روست و اگر در قائمشهر بازی می کردیم قطعاً نتایج بهتری می گرفتیم. متأسفانه این مشکل هم قرار نیست به زودی رفع گردد، ولی تمام هدف ما این است که در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

وی در خصوص نیمکت نشینی اش در نساجی و اینکه آیا از این موضوع ناراحت نیست، گفت: هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت تیمش بازی کند، ولی تصمیم گیرنده اصلی سرمربی است. من در فصل گذشته مصدومیت سختی داشتم، اما برای فصل تازه ساکت الهامی به من اعتماد کرد و باید از ایشان تشکر کنم. مصدومیتی که سال گذشته داشتم کار مرا برای فصل تازه سخت کرد، ولی کوشش می کنم در ادامه بیشتر بازی کنم و بازیکن تأثیرگذاری برای نساجی باشم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پاسخ به این پرسش که کدام تیم را شانس اول قهرمانی در لیگ می داند، توضیح داد: بازی های سال جاری واقعاً قابل پیش بینی نیست و نمی توان گفت چه تیمی قهرمان می گردد. استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی هستند و شانس این دو تیم را برابر می دانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نظری: مصدومیت سال گذشته کارم را سخت کرد، شانس قهرمانی استقلال و پرسپولیس برابر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: مصدومیت سال گذشته کارم را سخت کرد، شانس قهرمانی استقلال و پرسپولیس برابر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید