نمایش خوب پیکان 17 میلیاردی برابر استقلال

به گزارش وبلاگ نازنین، تیم فوتبال پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، عملکرد خوبی مقابل مدعی قهرمانی داشت.

نمایش خوب پیکان 17 میلیاردی برابر استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نازنین، تیم فوتبال پیکان که شب گذشته 120 دقیقه مقابل استقلال مقاومت کرد، شانس های خوبی هم برای گلزنی داشت و حتی به گفته کارشناسان داوری در یک صحنه از تصمیم داور متضرر شد، یکی از ارزان ترین تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است و اکبر محمدی و مجتبی حسینی (مدیرعامل و سرمربی پیکان) در این فصل با یکی از ارزان ترین تیم های لیگ بهترین نمایش و عملکرد قابل انتظار را از خود نشان داده اند.

پیکان در ابتدای فصل تقریبا یک تیم 29 میلیاردی محسوب می شد و حالا پس از آنکه نادر محمدی، حسین پورامینی، حسن پورحمیدی و امین درویشی که در نیم فصل اول کمتر مورد استفاده قرار گرفتند وارد لیست خروجی مجتبی حسینی شدند با کاهش قرارداد این نفرات همچنین انتقال علیرضا کوشکی با دریافت 6 میلیارد تومان حق انتقال و مبلغ رضایتنامه بیش از 12 میلیارد از هزینه های جاری این تیم در فصل کم شد و حالا پیکان 17 میلیاردی یکی از ارزان ترین تیم های فعلی حاضر در جدول لیگ است.

همین تیم جوان و کم هزینه در جایگاه ششم جدول قرار گرفته، شب گذشته عملکرد خیلی خوبی در مقایسه با حریفان این فصل استقلال داشت، دو بار توپ را به تیر دروازه کوبید و در یک موقعیت تک به تک فاصله ای با رسیدن به گل نداشت که اشتباه داور مانع از اخراج دروازه بان استقلال شد و در نهایت در طول 120 دقیقه به سختی مقابل صدرنشین لیگ با یک گل باخت.

این عملکرد این نظریه را در فوتبال به اثبات می رساند که کیفیت تنها حاصل گرانی و خرید بازیکن های چند میلیاردی نیست. با یافتن جوانان با استعداد و با انگیزه می توان با کمترین هزینه بهترین کیفیت را ارائه داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نمایش خوب پیکان 17 میلیاردی برابر استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش خوب پیکان 17 میلیاردی برابر استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید