همه هواپیما های مسافربری کشور سقوط نموده اند

به گزارش وبلاگ نازنین، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در یادداشتی نوشت: خبر دردناک، ترسناک و سرگیجه آور است. خبر سقوط یک هواپیما هم غوغایی به پا می نماید.

همه هواپیما های مسافربری کشور سقوط نموده اند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نازنین، محمد فاضلی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در یادداشتی نوشت: خبر دردناک، ترسناک و سرگیجه آور است. خبر سقوط یک هواپیما هم غوغایی به پا می نماید.

آمار موجود در سایت های اینترنتی نشان می دهد چیزی بین دویست تا دویست وپنجاه هواپیمای مسافربری در خطوط هواپیمایی ایران فعالیت می نمایند.

آمار رسمی کشته های کرونا به روزی بیشتر از چهارصد نفر رسیده و در طول بیش از دویست وپنجاه روزی که از کرونا می گذرد، درست مثل این است که هر روز حداقل یک یا دو هواپیمای مسافربری سقوط نموده است.

فاجعه همین قدر عظیم است که انگار همه هواپیما های مسافربری کشور سقوط نموده باشند.

مسأله فقط این نیست که هر روز به تعداد آدم های مسافر یک هواپیمای مسافربری جان شان را از دست می دهند.

مسأله این است که چرا به اندازه عظیمی این واقعه، شاهد کنش هایی برای گفت وگوی اجتماعی، فراوری دانش برای مدیریت این فاجعه، و اقدام در سطح سیاست نیستیم. آیا شما کنشی متناسب با اهمیت مسأله شاهد هستید؟

به این عکس این یادداشت نگاه کنید. این ها فقط اعداد نیستند، تعداد آدم هایی است که فقط طبق آمار های رسمی هر روز در چهار ماه گذشته بر اثر کرونا درگذشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همه هواپیما های مسافربری کشور سقوط نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه هواپیما های مسافربری کشور سقوط نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید