هنرمندان اوتیسم، سی پی و سندروم دان به صحنه رفتند

به گزارش وبلاگ نازنین، تهران (پانا) - کنسرت ویژه گروه مهر و ما در تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار گردید.

هنرمندان اوتیسم، سی پی و سندروم دان به صحنه رفتند

به گزارش روابط عمومی پروژه، کنسرت گروه مهر و ما که به اجرای هنرمندان اوتیسم، سی پی و سندروم دان اختصاص داشت روز گذشته ساعت 15 تا 18 در تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان با حضور بسیاری از مخاطبان این گروه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم کسری ذوالفقاری به عنوان مجری این برنامه به صحنه رفت و ضمن خوشامد گویی به حاضرین گفت: عزیزان گروه مهر و ما برای این کنسرت زحمات زیادی کشیدند و امیدواریم شب خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.

سپس نیلوفر روحانی به صحنه آمد و دکلمه سلام را برای مخاطبان اجرا کرد.

سپس نسترن پور مقدم، بهزاد جلالی، امیده مردی حکم آبادی، بهنام جلالی و شادی شیخ محمدزاده به همراه آمیتیس ایوانی (نوازنده گیتار و ویولن)، نیما فرهمند (نوازنده تار) و گروه موسیقی سنتی به صحنه آمدند و قطعات گل گلدون، دل بردی از من، گل سنگم، اندک اندک و نرگس شیراز را اجرا کردند که با استقبال مخاطبان روبرو شد و مخاطبان به صورت ایستاده به تشویق این هنرمندان پرداختند.

در بخش دوم، گروه مهر و ما به صحنه رفتند و به صورت گروهی قطعات بارون بارونه، خوشه چین و نشان عشق را اجرا کردند.

بخش سوم این کنسرت نیز به تک خوانی تعدادی از اعضای این گروه اختصاص داشت که امیر محمد کمالی به همراه آمیتیس ایوانی (نوازنده گیتار و ویولن)، بهنام جلالی به همراه گروه موسیقی سنتی، مدینه صابری به همراه نیما فرهمند (نوازنده تار) و عارف ایوانی (نوازنده کاخن)، محمد زرینی خواه و بهزاد جلالی به همراه گروه موسیقی سنتی قطعات یک شب مهتاب، به سوی تو، ال یا ایها الساقی، ای ایران ایران، عاشقم من و بهار دلنشین را اجرا کردند که این بخش نیز با استقبال مخاطبان روبرو شد.

در ادامه اعضای گروه قطعات ترش رو و وطنم را به صورت گروهی اجرا کردند.

آخرین بخش تک خوانی به اجرای تعدادی از اعضای این گروه اختصاص داشت که اعضای گروه موسیقی نیز با این گروه به اجرای برنامه پرداختند و عنوان قطعات اجرا شده الهه ناز، گنجشک اشی مشی، مادر من، دختر دریا و پاییز آمد بود.

در بخش پایانی این کنسرت امیر شیرزادی و ماندانا صفوی قطعات می خندم و واویلا لیلی را به همراه عارف ایوانی (نوازنده کاخن) اجرا کردند.

در این کنسرت آمیتیس ایوانی (گیتار /ویولن)، آیدا شجاعی فر (کاخن/ویولن/ملودیکا)، عارف ایوانی (گیتار/کاخن)، علی فرهنگی (تنظیم کننده قطعات)، نیما فرهمند پاد (تار)، شکوفه روحانی (دف)، سعیده اربابی (دف)، زینب مراد آبادی (دف)، زهرا عسگری (تنبک) و مازیار عرفانی (تنبک) از اعضا و نوازندگان گروه موسیقی سنتی بودند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هنرمندان اوتیسم، سی پی و سندروم دان به صحنه رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان اوتیسم، سی پی و سندروم دان به صحنه رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید