چگونه سعدی بخوانیم؟ ، راهی برای ایجاد عادت بهتر

به گزارش وبلاگ نازنین، در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه 21 مهر ماه پخش می شود کتاب خرده عادت ها نوشته جیمز کلییر با حضور زهرا صادقی، مترجم اثر نقد و بررسی می شود.

چگونه سعدی بخوانیم؟ ، راهی برای ایجاد عادت بهتر

به گزارش فرهنگی وبلاگ نازنین به نقل از روابط عمومی برنامه چراغ مطالعه، در اولین شب از چهارمین هفته برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه بیستم مهر ماه پخش می گردد ابتدا مروری بر اخبار حوزه نشر می گردد و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، علی محمد علیزاده در خصوص چگونه خواندن سعدی سخن می گوید. در بخش تجربه خواندن، محمد حسین نظری درباره کتاب خرد و توسعه نوشته رضا داوری اردکانی، چهره ماندگار فلسفه و رئیس فرهنگستان علوم حرف می زند و در بخش فارسی وار هم شیخ سعد بوسو درباره موضوع فارسی از بیرون سخن می گوید.

اما در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه 21 مهر ماه پخش می گردد کتاب خرده عادت ها نوشته جیمز کلییر با حضور زهرا صادقی، مترجم اثر نقد و بررسی می گردد.

جیمز کلییر، نویسنده این اثر درباره کتابش اینچنین گفته است: بااین که برای ایجاد عادت های بهتر، بیش از یک راه وجود دارد، این کتاب بهترین راهی را توصیف می کند که می شناسم؛ رویکردی که صرف نظر از نقطه شروع و چیزی که می خواهید تغییرش بدهید، مؤثر خواهد بود. استراتژی هایی که ارائه می کنم، برای هرکسی که در پی سیستم گام به گام برای پیشرفت می گردد، مفید است؛ خواه اهداف او حول وحوش سلامتی، پول، بهره وری، روابط یا همه این موارد باشد یا خیر. تا زمانی که بحث بر سر رفتار انسانی است، این کتاب می تواند راهنما باشد.

اما در بخش تفکر انتقادی هم به روال همیشه، محمد ملا عباسی درباره یکی ازتکنیک های بهتر کتاب خواندن سخن می گوید.

فصل تازه چراغ مطالعه با تهیه کنندگی محدثه پیرهادی و مرتضی روحانی سه شنبه وچهارشنبه ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چگونه سعدی بخوانیم؟ ، راهی برای ایجاد عادت بهتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه سعدی بخوانیم؟ ، راهی برای ایجاد عادت بهتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید