15 اقامتگاه بوم گردی در خراسان جنوبی ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ نازنین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از بهره برداری 15 اقامتگاه بوم گردی تا خاتمه سال 99 اطلاع داد.

15 اقامتگاه بوم گردی در خراسان جنوبی ایجاد می گردد

میراث آریا: به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، حسن رمضانی روز 5 بهمن ماه، گفت: با توجه به استقبال گردشگران از اقامتگاه های بوم گردی در سطح استان، ایجاد اشتغال در سطح روستاها، فراهم کردن زمینه فروش محصولات کشاورزی و تولیدات صنایع دستی و زمینه سازی برای آشنایی بیشتر با جاذبه های فرهنگی، تاریخی و اجتماعی روستاها، حمایت از طرح های ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در دستور کار این اداره کل نهاده شد.

او ساخت و توسعه اقامتگاه های بوم گردی را با توجه به روستاهای هدف گردشگری و مناطق بکر طبیعی در خراسان جنوبی دارای توجیه دانست و اظهار کرد: در طول چهار سال گذشته تعداد 80 واحد اقامتگاه بوم گردی در سطح شهرستان های استان ایجاد شده که زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی فراوانی را فراهم نموده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی افزود:در این راستا تا انتها سال 15 اقامتگاه بوم گردی در سطح شهرستان ها به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: توریسم آنلاین

به "15 اقامتگاه بوم گردی در خراسان جنوبی ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 اقامتگاه بوم گردی در خراسان جنوبی ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید