اپلیکیشن Aimi با تمرکز روی موسیقی ساخته شده با هوش مصنوعی منتشر شد

به گزارش وبلاگ نازنین، برنامه Aimi برای گوش دادن به موسیقی های فراوری شده با هوش مصنوعی به صورت ممتد طراحی شده است که در گذشته، نسخه آزمایشی آن در اختیار تنها 5000 کاربر قرار گرفته بود. اکنون علاقه مندان می توانند این اپلیکیشن را به شکل عمومی به وسیله اپ استور و گوگل پلی روی گوشی های هوشمند و تبلت های خود نصب نمایند.

اپلیکیشن Aimi با تمرکز روی موسیقی ساخته شده با هوش مصنوعی منتشر شد

کاربران می توانند به یاری برنامه Aimi موسیقی ساخته شده با هوش مصنوعی را به سلیقه خود، شخصی سازی کنند.

برنامه Aimi برای گوش دادن به موسیقی های فراوری شده با هوش مصنوعی به صورت ممتد طراحی شده است که در گذشته، نسخه آزمایشی آن در اختیار تنها 5000 کاربر قرار گرفته بود. اکنون علاقه مندان می توانند این اپلیکیشن را به شکل عمومی به وسیله اپ استور و گوگل پلی روی گوشی های هوشمند و تبلت های خود نصب کنند.

برنامه Aimi چه قابلیت هایی دارد؟

اپلیکیشن Aimi که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است، می تواند موسیقی مصنوعی را برای کاربران خود فراهم سازد. افراد می توانند با دستکاری چند المان ساده درون این اپ، آهنگ ها را به دلخواه خود تغییر دهند و به شکل نامحدود به آن ها گوش کنند. از سرویس های مشابه این محصول می توان به Endel.io و Brain.fm اشاره نمود که توانسته اند در طی سال های اخیر با بازخورد نسبتاً خوبی روبرو شوند.

ابزار های پخش موسیقی پیوسته مبتنی بر هوش مصنوعی معمولاً حین فعالیت های ورزشی یا کار کردن مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند صدا هایی برای افزایش تمرکز یا آرامش را فراوری کنند. کاربران در برنامه گفته شده، قادر خواهند بود با لایک یا دیس لایک کردن آهنگ ها، الگوریتم هوش مصنوعی را در تشخیص سلیقه آنها، همراهی کنند. کلیدی برای پخش تصادفی هم در نظر گرفته شده است که امکان تغییر کلی آهنگ در حال پخش را فراهم می سازد.

افراد می توانند به برنامه Aimi دستور بدند که قسمت خاصی را برای مدت زمان کوتاه تر یا طولانی تری پخش کند و حتی این امکان در نظر گرفته شده تا مقدار تکرار بخش های گوناگون را هم مشخص کنند.

سازندگان اپلیکیشن مذکور، در ابتدا قصد داشتند اشتراک پولی با هزینه 10 دلار در ماه را هم پیش روی کاربران خود قرار دهند تا به وسیله آن به امکانات بیشتری برای کنترل موسیقی دسترسی داشته باشند؛ ولی قابلیت های پیشرفته در حین دوره آزمایشی به شکل رایگان ارائه شدند. در نسخه فعلی هم خبری از پرداخت درون برنامه ای نیست؛ اما محتمل است در به روزرسانی های بعدی شاهد افزوده شدن طرح های اشتراک پولی هم باشیم.

پلتفرم Aimi.fm کوشش داشته با انتشار اپلیکیشن مختص به موبایل، افراد بیشتری را به سوی موسیقی مولد (Generative Music) جذب کند. بعلاوه توسعه دهندگان آن در نظر دارند که در ادامه امسال میلادی، سرویس Aimi Studio را منتشر کنند که ابزاری برای کنترل بیشتر روی این نوع موسیقی خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "اپلیکیشن Aimi با تمرکز روی موسیقی ساخته شده با هوش مصنوعی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن Aimi با تمرکز روی موسیقی ساخته شده با هوش مصنوعی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید