بلک پنتر و کاپیتان امریکا در جنگ جهانی دوم؛ تیزر بازی مارول خالق آنچارتد را ببینید

به گزارش وبلاگ نازنین، استودی Skydance New Media به تازگی از اولین تیزر بازی ماجراجویی خود که در دنیای مارول جریان دارد، رونمایی نموده است.

بلک پنتر و کاپیتان امریکا در جنگ جهانی دوم؛ تیزر بازی مارول خالق آنچارتد را ببینید

این بازی ماجراجویی تیمی و داستان محور که زیر نظر ایمی هنیگ به عنوان کارگردان سه گانه آنچارتد در دست ساخت است، اولین بازی این استودیو با همکاری کمپانی مارول محسوب می گردد. این اثر در دنیای کمیک های مارول اتفاق می افتد و طبق تریلر منتشر شده به نظر می رسد که داستان آن بازیکنان را به یک ماجراجویی در دوران جنگ جهانی دوم با چهار شخصیت می برد. این شخصیت ها شامل استیو راجرز (Steve Rogers) جوان که با نام کاپیتان آمریکا نیز شناخته می گردد، آزوری (Azzuri)، پدربزرگ تی چالا و پلنگ سیاه دوران جنگ جهانی دوم، گابریل جونز (Gabriel Jones)، سرباز آمریکایی و نانالی (Nanali)، رهبر شبکه نوپا و جاسوسی واکاندان می شوند.

بازیکنان می توانند انتظار گیم پلی هیجان انگیزی را داشته باشند که اکشن و هیجان محض را با الهام از کمیک ها، سریال ها و فیلم های برجسته مارول به تصویر می کشد. ایمی هنیگ (Amy Hennig)، رئیس Skydance New Media در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

بیل روزمان (Bill Rosemann) نیز به عنوان معاون رئیس و کارگردان خلاقیت بخش بازی کمپانی مارول اضافه نمود:

لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری نظیر عنوان و تاریخ انتشار بازی منتشر نشده است و باید منتظر اخبار بیشتر باشیم. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بلک پنتر و کاپیتان امریکا در جنگ جهانی دوم؛ تیزر بازی مارول خالق آنچارتد را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلک پنتر و کاپیتان امریکا در جنگ جهانی دوم؛ تیزر بازی مارول خالق آنچارتد را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید