تیپ چرم نیوشا ضیغمی جنجالی شد !

به گزارش وبلاگ نازنین، خبرنگاران : عکسی از نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح ایرانی منتشر شده که او در این عکس مانتویی جواهردوزی شده پوشیده است.

تیپ چرم نیوشا ضیغمی جنجالی شد !

نیوشا ضیغمی بازیگر متولد تابستان است. نیوشا ضیغمی یک دختر به نام لنا دارد. نیوشا ضیغمی به تیر و کمان بازی علاقه دارد. نیوشا ضیغمی در اینستاگرام فعال است. عکسی از نیوشا ضیغمی با تیپ چرم مشاهده کنید.

نیوشا ضیغمی چطور مشهور شد؟

نیوشا ضیغمی از بازیگران جوان و معروف ایرانی است که با بازی در فیلم اخراجی ها شناخته شد. خانم بازیگر با اینکه فعالیت خاصی در اینستاگرام ندارد اما حالا نزدیک به 4 میلیون فالوور دارد. ضیغمی چند سالی می گردد که با یکی از طرفدارانش به نام آرش پولادخان ازدواج نموده و صاحب دختری بنام لنا نیز هستند.

نیوشا ضیغمی از دسته بازیگرانی است که علاقه بسیاری به میکاپ های غلیظ دارد. وی تقریبا هیچ گاه حتی با آرایش ملایم هم دیده نشده و همواره با این روش چهره اش را از این رو به اون رو می نماید. البته خانم بازیگر زیبایی خاص خودش را دارد اما با وجود عمل های زیبایی که انجام داده این کار کمبود اعتماد به نفس او را نشان می دهد.

نیوشا ضیغمی که ظاهرا در سینما با کم کاری روبرو شده همچون بسیاری از هنرمندان تبلیغات اینستایی نیز انجام می دهد. ضیغمی به تازگی هم برای تبلیغات مزون ویدیویی منتشر نموده که در آن مشغول پرو مانتو می باشد.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا 18 تیر ماه 1359 در تهران به جهان آمد. این بانوی هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. آرش پولادخان همسر وی می باشد این زوج دختری به نام لنا دارند. همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می نماید. آرش سال 93 عنوان بهترین کارآفرین در همایش ملی کارآفرینی و فراوری ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر نهاده شد.

نیوشا ضیغمی همسرش را یک هنرمند اصیل میداند و معتقد است که مانند اغلب اصفهانی ها هنر در خون او است و ارتباط با هنرهای اصیل و سنتی در تجارت نقره از او هنرمندی با اصالت ساخته است. تجارت همسر نیوشا ضیغمی از کارهای پردرآمد جهان است و علاوه بر این آرش پولادخان در زمینه سرمایه گذاری برای ساخت فیلم هم کارهایی انجام داده است.

خانم بازیگر شرایط اقتصادی بسیار خوبی دارد ولی خودش همواره در مصاحبه ها تاکید دارد که شرایط زندگی آنها خیلی معمولی است و در حد مردم و در خانواده ای بسیار ساده زیست به جهان آمده است و هرچه اموال دارد خودش کار نموده و به دست آورده.

مخالفت پدر و مادر نیوشا ضیغمی برای بازیگری

او در خصوص مخالفت خانواده اش با حرفه بازیگری می گوید: وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی آغاز کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

منبع : شایا نیوز

منبع: رکنا

به "تیپ چرم نیوشا ضیغمی جنجالی شد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیپ چرم نیوشا ضیغمی جنجالی شد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید