خبرنگاران آغاز فعالیت دستگاه های اجرایی لرستان از ساعت 9 تمدید شد

به گزارش وبلاگ نازنین، خرم آباد - خبرنگاران - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: آغاز فعالیت دستگاه های اجرایی این استان شنبه 18 اردیبهشت تا پایان هفته آینده همچنان از ساعت 9 خواهد بود.

خبرنگاران آغاز فعالیت دستگاه های اجرایی لرستان از ساعت 9 تمدید شد

به گزارش وبلاگ نازنین حمید کشکولی شامگاه جمعه گفت: در راستای اجرای اقدامات اثر بخش برای مهار بیماری کووید 19، با تصمیم ستاد استانی کرونا کاهش ساعت حضور کارکنان دستگاه های اجرایی استان در هفته آینده نیز اجرا می شود.

وی گفت: بر همین اساس دستگاه های اجرایی استان از هجدهم تا بیست و سوم اردیبهشت ماه از ساعت 9 فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کشکولی اضافه نمود: شرایط حضور کارکنان در ادارات و دورکاری آنان کماکان بر اساس مفاد نامه شماره 83/3/819 مورخ 14 فروردین ماه جاری (ابلاغی به دستگاه های اجرایی استان) و بر اساس رنگ بندی شهرستان ها اعلام و اجرا می شود.

براساس ستاد مقابله با کرونا بروجرد، دورود، کوهدشت و رومشکان در شرایط نارنجی و مابقی شهرهای استان لرستان در شرایط قرمز شیوع ویروس قرار دارند.

تا به امروز 108 هزار و 977 بیمار مبتلا به کرونا در لرستان شناسایی شده است و یک هزار و 737 نفر نیز در استان قربانی این ویروس شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آغاز فعالیت دستگاه های اجرایی لرستان از ساعت 9 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آغاز فعالیت دستگاه های اجرایی لرستان از ساعت 9 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید