خبرنگاران کاراته کار زنجانی قهرمان مسابقات فضای مجازی بانوان کشور شد

به گزارش وبلاگ نازنین، زنجان - خبرنگاران - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بانوی کاراته کار این استان در مسابقات قهرمانی کشور در بخش کاتا که به صورت مجازی برگزار گردید به نشان طلا رسید.

خبرنگاران کاراته کار زنجانی قهرمان مسابقات فضای مجازی بانوان کشور شد

محمدعلی حمزه پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نازنین اضافه نمود: ثریا اسکندری کاتاکار نوجوان زنجانی در این پیکارها با نشان دادن توانمندی و شایستگی های بالای خود توانست به این موفقیت دست پیدا کند.

وی گفت: مسابقات مجازی کاراته بانوان کشوری در بخش کاتا با حضور یک هزار و 50 ورزشکار از سراسر ایران و به صوت مجازی برگزار گردید و این کاراته کار شایسته زنجان از باشگاه کاراته یونیک زنجان به مربیگری نگین مهدیون، توانست عنوان نخست را به دست آورد.

حمزه پور توضیح داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلاء فعالان در این عرصه به این بیماری، باشگاه های ورزشی این استان به حالت تعطیل درآمده اند و ورزشکاران به منظور حفظ آمادگی خود در خانه تمرین می نمایند.

وی اضافه نمود: با توجه به منتفی شدن مسابقات ورزشی، بعضی رقابت ها که امکان برگزاری آن به صورت مجازی میسر است در این فضا انجام می گردد و ورزشکاران نیز از آن استقبال می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کاراته کار زنجانی قهرمان مسابقات فضای مجازی بانوان کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاراته کار زنجانی قهرمان مسابقات فضای مجازی بانوان کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید