خرید جعبه کیف پول آماده در تعداد کم

به گزارش وبلاگ نازنین، جعبه آماده کیف پول خوب، اگر بخواهیم به شما معرفی کنیم باید بگوییم که شما انتخاب های زیادی در بین جعبه آماده دارید. البته ابعاد یک جعبه بسته بندی به محصولی که باید در آن قرار بگیرد متغییر است و با توجه به مدل ها و ابعاد مختلف کیف پول های مردانه یا زنانه، جعبه های مختلفی می توان فراوری کرد. اما وقتی می گوییم کیف پول مردانه، ابعاد خاصی از یک کیف پول را مد نظر داریم که طبعا جعبه چنین کیفی متناسب با ابعاد همین محصول طراحی می گردد.

خرید جعبه کیف پول آماده در تعداد کم

ضمن یادآوری این موضوع که شما همیشه امکان سفارش چاپ جعبه مد نظر خود با ابعاد خاص خود را دارید، در بین محصولات آماده، یک جعبه خاص وجود دارد که اختصاصا به عنوان جعبه کیف پول مردانه طراحی شده است. این جعبه که امکان قرار گیری طلق و ساتن را نیز دارد، به عنوان جعبه کیف پول طراحی شده البته ما همیشه این را گفته ایم که اگر ابعاد یک جعبه با نوع احتیاج و مصرف شما همخوانی داشته باشد، امکان استفاده از آن جعبه برای هر محصول دیگری نیز وجود دارد.

انواع جعبه کیف پول آماده کدام است ؟

جعبه کیف پول به صورت های مختلفی در بازار موجود می باشد. اما به طور کلی می توان این جعبه ها را در مدل های مقوایی، طلقی و چوبی مشاهده نمود. ما به عنوان یک شرکت فراوری کنده جعبه کیف پول مقوایی در تهران در حال فعالیت می باشیم و می توانیم برای شما ساخت این جعبه ها را با استفاده از ورق های مقوایی مانند کرجی، ماکت، ایندر برد ساخته و در اختیار شما قرار دهید لازم به ذکر می باشد ساخت جعبه مقوایی کیف پول در هر نمونه مقوا می تواند دارای ویژگی های مختلفی باشد مثلا اگر شما در پی یک جعبه مقوایی کیف پول لوکس می باشید پیشنهاد ما به شما خرید و سفارش جعبه کیف پول هارد باکس می باشد اما اگر شما در پی یک جعبه کیف پول جیبی ارزان قیمت می باشید پیشنهاد ما به شما خرید جعبه کیف پول جیبی مقوایی ایندر برد می باشد

  • جعبه آماده کیف پول کتی
  • جعبه آماده کیف پول پالتویی
  • جعبه کیف پول جیبی مقوایی ایندربرد
  • جعبه کیف پول هارد باکس
  • جعبه کیف پول آماده مقوایی هارد باکس

ساخت انواع جعبه آماده کیف پول چگونه انجام می گردد؟

در ساخت جعبه کیف پول، رایج ترین مواد به کار رفته شده در آن برای بسته بندی این نوع محصولات انواع مختلف دارد. معمولا این جعبه ها برای انواع ست مدیریتی استفاده می گردد. اگر شما محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش میرسانید این نوع بسته بندی به یک گزینه مناسب برای تجارت الکترونیکی شما به شمار میرود و در فروش بیشتر شما یاری میکند. برای جعبه های پستی به طور معمول از کارتن آماده برای جلوگیری از آسیب تماشا محصولات در هنگام حمل و نقل نیز استفاده می گردد، اما همچنان طراحی و زیبایی خاصی را برای جلب مشتری حفظ مینمایند .

جعبه های کیف قابل طراحی و فراوری در میزان و ابعاد مختلف میباشند، و میتوان به صورت اختصاصی برای محصولات خود از چندلایه بودن و از دوام بالاتری برخوردار شد. با این حال، از جعبه های بسته بندی میتوان به عنوان اصلی ترین جعبه خرده فروشی و حمل و نقل، ارزان بودن آن استفاده کرد .

کیفیت فراوری جعبه آماده کیف پول چقدر است ؟

جعبه کیف پول مانند سایر جعبه های آماده از کیفیت فراوری بالایی برخوردار است. از آنجایی که تمامی جعبه ها در خود کارخانه طراحی و فراوری می شوند، شما می توانید جعبه ای دقیقا با رنگ یا جنس مورد نظر خود داشته باشید و در این زمینه هیچ محدودیتی ندارید. اگر به ترکیب زرد و سبز علاقه دارید یا کسب و کار شما با ترکیب رنگی مشکی و زرشکی همخوانی دارد، می توانید جعبه ای دقیقا منطبق با سلیقه یا احتیاج کسب و کارتان سفارش دهید.

قیمت جعبه آماده کیف پول چقدر است ؟

قیمت این نوع جعبه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. از آنجایی که این نوع محصول خاص میباشد و جزء دسته بندی پوشاک مردانه . زنانه هستند در انتخاب نوع مقوا باید دقت لازم را داشته باشیم. نوع گران ترین این جعبه ها با استفاده از مقوای کرجی با ضخامت 2 میلی متر ساخته می شوند که به درخواست مشتری میتوان از دو نوع روکش برای آن ها استفاده کرد.

روکش گالینگوری (ایرانی یا خارجی) و روکش کاغذی که ارزان تر از روکش های گالینگوری میباشد.

نمونه دیگر برای فراوری جعبه های کیف پول استفاده از مقوای ایندربرد میباشد که این نوع مقوا از نظر وزن از مقوای کرجی کم وزن تر بوده و به صورت برش خورده و مونتاژ نشده به مشتریان تحویل داده میشوند، این جعبه ها بسیار سبک بوده و از آنجایی که به صورت مقوای برش خورده و مونتاژ نشده به مشتریان تحویل داده میشوند، فضای کمی را اشغال می نمایند و مشتریان هر زمان به هر تعداد که بخواهند می توانند این جعبه ها را بدون احتیاج به چسب مونتاژ نمایند. نوع مقوای ایندربورد بکار رفته در جعبه های مقوایی از نوع استاندارد بین المللی و حتی بهداشتی بوده که برای انواع دارو و کالاهای مرتبط با سلامتی کاربرد دارند .

حداقل سفارش خرید جعبه آماده کیف پول چقدر است ؟

در خصوص تیراژ سفارش این جعبه هم نگران نباشید. یکی از مزیت های خیلی خوب هارد باکس و جعبه سخت این است که شما می توانید در هر تعدادی که احتیاج دارید اقدام به سفارش جعبه مورد نظرتان کنید و مانند جعبه های مقوایی سبک و چاپی الزاما احتیاج به سفارش حداقل 1000 عدد جعبه نیست. حتی می توانید 50 عدد از این جعبه سفارش دهید و ظرف یک هفته سفارش خود را دریافت نمایید.

مدل های مختلف جعبه آماده کیف پول چه تفاوت هایی با هم دارند؟

جعبه های کیف پول، از انواع و مدل های مختلفی تشکیل شده است. از این نوع جعبه میتوانید برای بسته بندی انواع کیف پول، کمربند، جعبه کراوات و پاپیون و … استفاده کرد . شما میتوانید جعبه کیف پول مورد نظر خود را از نظر کیفیت، میزان، طرح و رنگ انتخاب کنید و امکان سفارش جعبه مورد نظر با روکش و رنگ با سلیقه خود نیز وجود دارد و هیچ محدودیتی در انتخاب طرح وجود نخواهد داشت.

چرا خرید جعبه آماده کیف پول برای فراوری نمایندگان کیف پول لازم است؟

ساخت جعبه کیف پول به عنوان یک محصول لاکچری همیشه مورد توجه سازندگان و فراورینمایندگاه کیف پول بوده است. امروزه جعبه کیف پول در بازار دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. همانگونه که می دانید داشتن یک جعبه زیبا و مقاوم می تواند از جنبه های مختلفی به محصول شما یاری کند که از مهمترین این جنبه ها می توان به زیبا نشان دادن محصول شما، جلوگیری از ضربه و فشار به محصول شما و ماندگاری محصول شما اشاره نمود.

ما نیز به عنوان یکی از گروه های سازنده جعبه آمادگی این را دارد که ساخت جعبه مقوایی کیف پول شما را در ابعاد و میزان های مختلفی با طرح های گوناگونی ساخته و در مدت زمان اندکی با حداقل قیمت در اختیار شما قرار دهیم.

جعبه کیف پول آماده مقوایی هارد باکس

در یک جمله بسیار زیبا و بی نظیر هستند جعبه های هارد باکس این جعبه ها نه تنها دارای مقاومت بالایی می باشند بلکه دارای زیبایی منحصر به فردی نیز می باشند این خصوصیات و ویژگی ها می تواند به محصول شما ویژگی بازاریابی مطلوبی را اضافه نماید همانگونه که اشاره شد اگر در پی یک جعبه کیف پول لوکس برای محصولات خود می باشید برترین انتخاب این است که از جعبه هارد باکس استفاده نمایید

قیمت جعبه کیف پول جیبی مقوایی چقدر است ؟

قیمت جعبه کیف پول جیبی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد به عبارت دیگر می توان گفت مواردی از جمله تیراژ، نوع چاپ، نوع مقوا می تواند در قیمت جعبه کیف پول تاثیر گذار باشد در صورتی که قصد خرید این نوع از محصول را دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما بسته به کالای شما فهرست قیمت این محصولات را در اختیار شما قرار دهند اما به طور خلاصه بگوییم که قیمت جعبه کیف پول هارد باکس نسبت به جعبه کیف پول مقوایی ابندر برد بیشتر می باشد علت آن نیز این می باشد که هارد باکس دارای ساختار پیچیده تری می باشد .

خرید جعبه آماده کیف پول

شما در صورتی که احتیاج به خرید جعبه کیف پول مقوایی دارید می توانید با مراجعه غیر حضوری به دفتر ما نسبت به خرید این نوع از جعبه ها اقدام نمایید لازم به ذکر می باشد خرید مجازی و اینترنتی جعبه مقوایی کیف پول نیز برای شما امکان پذیر می باشد با خرید به صورت مجازی می توانید با وارد شدن به وب سایت ما نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید

آیا فراوری جعبه آماده اختصاصی کیف پول انجام می گردد؟

بعلاوه شما میتوانید برای جعبه کیف دلخواه تان، میزان های خاص خود را به ما ارسال کنید و ما میتوانیم جعبه شما را با میزان های اختصاصی فراوری کنیم و به شما تحویل دهیم و از نظر میزان هم هیچ محدودیتی ندارید، کیفیت همه محصولات فراوری شده تضمینی میباشد. ساخت و فراوری جعبه تخصص ماست، کیفیت بالای ساخت انواع جعبه ها مانند جعبه آماده کفش و جعبه آماده پیراهن و … را برای شما تضمین می کنیم و با ارائه جعبه های با کیفیت و بسته بندی های خلاقانه.

چاپ اختصاصی جعبه و بسته بندی کیف پول

چاپ بر روی انواع جعبه پوشاک بسیار مهم میباشد. جعبه های کیف پول دارای ظاهری زیبا و مجذوب کننده هستند که برای هدیه دادن بسیار مناسب میباشند. طراحی و فراوری انواع مختلف جعبه در چاپ این نوع جعبه نقش بسیار مهمی داشته است تا یک جعبه شیک و زیبا طراحی گردد. چاپ جعبه قبل از اینکه چاپ پیچیده ای داشته باشد، دارای جلوه های تکمیلی مانند طلاکوبی یا نقره کوبی، و یا یووی موضعی میباشد.

چاپ جعبه کیف و کمربند و … برای ارائه محصول و بالا بردن فروش و حفظ محصول در برابر صدمات انجام میگردد. تنها معایب چاپ این جعبه این است که ساختار جعبه مانع از دیده شدن محصول داخل آن می گردد و این امر باعث میگردد تا مصرف نماینده محصول داخل جعبه را خارج کند تا بتواند رنگ و جنس آن را ببیند. در واقع بسته بندی و جعبه معرف کالا میباشد. با یک بسته بندی جالب و خلاقانه میتوانید مصرف نماینده را جذب نموده و برند و محصول خود را در فکر مشتری حک کنید .

منبع: مجله چاپخونه

به "خرید جعبه کیف پول آماده در تعداد کم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید جعبه کیف پول آماده در تعداد کم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید