صعود گرگان به فینال لیگ بسکتبال با معجزه پتی!

به گزارش وبلاگ نازنین، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب سومین برد مقابل شیمیدر قم، راهی فینال لیگ برتر شد.

صعود گرگان به فینال لیگ بسکتبال با معجزه پتی!

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امشب (پنج شنبه) 25 فروردین 1401 تیم های شهرداری گرگان و شیمیدر قم برای چهارمین بار به مصاف یکدیگر رفتند که این ملاقات با رجحان 84 - 82 شهرداری گرگان انتها یافت تا شاگردان حاتمی راهی فینال شوند.

تیم شهرداری گرگان در نیمه نخست بازی با درخشش پری پتی و محمد جمشیدی آغاز طوفانی داشت و حتی 21 - 6 از حریف پیش افتاد، اما در ادامه شیمیدری ها با درخشش بایکس به بازی برگشتند تا کوارتر نخست 33-21 به سود گرگان انتها یابد.

در کوارتر دوم بازی اما این شاگردان مهران شاهین طبع در تیم شیمیدر قم بودند که برای جبران نتیجه بازی کردند. این کوارتر با حساب 15-20 به سود شیمیدر قم انتها یافت، اما با وجود کاهش اختلاف به 7 امتیاز، این تیم شهرداری گرگان بود که 48 - 41 نیمه نخست را با رجحان پشت سر گذاشت.

با آغاز نیمه دوم بازی هم این تیم شیمیدر قم بود که با هنرنمایی های بایکس گارد راس امریکایی خود در پرتاب های سه امتیازی، ضمن رجحان 16-22 در کوارتر سوم، اختلاف را به یک امتیاز کاهش داد تا بازی فعلا 64 - 63 به سود شهرداری گرگان باشد.

هیجان این بازی در 16 ثانیه انتهای کوارتر چهارم به اوج خود رسید. در حالی که دو تیم 82 - 82 مساوی بودند، پری پتی بار دیگر معجزه کرد تا با دو امتیاز خود شهرداری را 84 - 82 برنده این ملاقات کند. شاگردان مهران حاتمی 20 - 19 برنده کوارتر چهارم این ملاقات شدند.

به این ترتیب مدافع عنوان قهرمانی (شهرداری گرگان) با رجحان 3 - 1 در سری نیمه نهایی مقابل شیمیدر قم، حریف ذوب آهن اصفهان در فینال این فصل از رقابت های لیگ شد.

منبع: فرارو

به "صعود گرگان به فینال لیگ بسکتبال با معجزه پتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود گرگان به فینال لیگ بسکتبال با معجزه پتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید