فروش نفت دو برابر شده است ، روایت سخنگوی دولت از رکوردشکنی دولت سیزدهم در یک روز

به گزارش وبلاگ نازنین، سخنگوی دولت گفت: با نگاه درون زا دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته افزایش دو برابری فروش نفت و محصولات جانبی آن را داشته ایم و تراز چارت خارجی مثبت شده است.

فروش نفت دو برابر شده است ، روایت سخنگوی دولت از رکوردشکنی دولت سیزدهم در یک روز

به گزارش وبلاگ نازنین، علی بهادری جهرمی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اداری لرستان و شورای اطلاع رسانی که با حضور سخنگوی دولت در حال برگزاری است، ضمن گرامی داشت هفته دولت و تبریک روز کارمند، اظهار کرد: دولت پس از برگزاری 31 سفر استانی یک رکوردشکنی داشت.

وی بیان کرد: امروز همچنین یک رکوردشکنی دیگر انجام شد، به گونه ای که تمامی دولتمردان امروز در سراسر کشور میهمان استان ها هستند و شنونده مطالبات مردم و انتقال دهنده گزارش عملکرد دولت به مردم هستند.

سخنگوی دولت و رئیس شورای اطلاع رسانی کشور با بیان اینکه تمرکز دشمن به خاطر ضربه زدن به نظام و مردم در سال های اخیر در حوزه اقتصاد بوده است، اضافه کرد: این تحریم های فلج کننده طی 10 سال اخیر تشدید شد و این نشان می دهد که دلسوز مردم ایران نیستند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه وقتی دشمن فشارهای اقتصادی را برای از پای درآوردن مردم و نظام ناکارآمد دید، ابزار مکملی را به کار گرفت، اضافه کرد: استفاده از رسانه و عملیات روانی و تخریب افکار عمومی از جمله این ابزارها بود.

وی بیان داشت: پاسخ، دفاع و اقدام ما باید در اقدام جهادی در حل مسائل اقتصادی و جهاد تبیین باشد و هیچ یک از این 2 بدون یکدیگر مثمرثمر نخواهد بود.

سخنگوی دولت با طرح این سوال که مسئله این است که دولت سیزدهم چه راهبردی برای پیشبرد این دو حوزه (اقدام جهادی در عرصه عمل و جهاد تبیین متناسب با عملیات روانی دشمن) داشت، اضافه کرد: راهبرد دولت، راهبرد مبتنی بر گفتمان است، دولت معتقد است، گفتمان باید گفتمان مردم سالاری و مردم گرایی باشد، چرا که راهبرد اصلی حل تمام مسائل بازگشت به همان گفتمان است.

بهادری جهرمی ادامه داد: طی دهه های گذشته راهبردهای مختلفی در پیش گرفته شد، از جمله اینکه کلید حل مسائل در خارج از کشور بود و ابزارهای فرهنگی و زیرساختی بیرون مبنا قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه نگاه باید درون زا و برون گر باشد، چرا که جوشش از درون برمی خیزد،گفت: نگاه باید به داشته ها و تکیه بر ظرفیت های درون کشور داشت.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت با راهبرد مذکور طی سال گذشته مسائل بسیاری را حل کرد، اضافه کرد: طی سال های گذشته در حوزه تجارت خارجی تراز تجاری منفی داشتیم، واردکننده بودیم، رشد اقتصادی کشور در دهه 90 صفر بود و تورم 60 درصدی و حجم نقدینگی در شهریور 1400، هشت برابر سال 92 شد.

بهادری جهرمی بیان داشت: با ادامه این جهت و برگرداندن دولت به جایگاه اصلی هم اقدامات به ریل اصلی برمی گردد، و هم در حوزه جهاد تبیین اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "فروش نفت دو برابر شده است ، روایت سخنگوی دولت از رکوردشکنی دولت سیزدهم در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش نفت دو برابر شده است ، روایت سخنگوی دولت از رکوردشکنی دولت سیزدهم در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید