مخفی کاری وزارت بهداشت آمریکا درباره خطرات کرونا برای بچه ها

به گزارش وبلاگ نازنین، پایگاه پولتیکو با استناد به پیام های الکترونیک افشا شده گزارش داد، یکی از مقام های وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا تلاش می کرد تا اجازه ندهد دکتر آنتونی فائوچی روی خطراتی که کرونا برای بچه ها به همراه دارد، تاکید کند.

مخفی کاری وزارت بهداشت آمریکا درباره خطرات کرونا برای بچه ها

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دکتر آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی بیماری های عفونی آمریکا در بحبوحه پاندمی کرونا وادار به مقابله با نقدهای شد که به اظهارات او درباره سلامت عمومی مربوط می شد. این نقدها از جمله از سوی مقام های کاخ سفید بود و در یک مورد هم دونالد ترامپ بابت ارزیابی های فائوچی از شیوع کرونا در ایالات متحده به او برچسب تا حدی هشداردهنده زد.

پل الکساندر، مشاور ارشد مایکل کاپوتو، معاون بخش امور سلامت در وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا (HHS) تلاش کرد تا آنچه فائوچی باید حین مصاحبه با رسانه ها بگوید، به او دیکته کند.

این ایمیل ها نشان می دهد که پل الکساندر، مقام های رسانه ای و دیگر کارکنان نهادهای ملی سلامت را موظف می ساخت تا درباره مسائل مطرح شده از سوی فائوچی، پاسخ های آماده شده این مشاور سلامت را برای سوالاتی که از جانب رسانه هایی از جمله بلومبرگ نیوز، بازفید، هافینگتون پست و ساینس ژورنال سل طرح می شد، ارائه کنند.

گفته می شود پیام های الکساندر که به عنوان استدلال علمی مطرح می شد، اغلب در تضاد با علم و به نفع ارتقای مواضع سیاسی مورد حمایت دولت فعلی آمریکا در مورد هر چیزی از درمان های کووید-19 گرفته تا بازگشایی مدارس بوده است.

بر این اساس، یک ایمیل مورخ 27 اوت به عنوان خلاصه مطبوعاتی از آنچه فائوچی قصد داشت در مصاحبه ای با بلومبرگ بگوید، برای ارسال آماده شد.

در این پیام الکساندر نوشته است: من همچنان درمورد آزمایش دریافت از بچه ها و حتی دانشجویان دانشگاه ها به صورت گسترده مشکل دارم و در این مورد با دکتر فائوچی مخالفم. شدیدا. در ایمیل دیگری هم الکساندر به تیم مطبوعاتی فائوچی پیش از مصاحبه با ام اس ان بی سی دستوراتی می دهد.

هنوز پل الکساندر یا سخنگوی نهادهای ملی سلامت (NIH) در این رابطه اظهارنظر نکرده اند.

منبع: عصر ایران

به "مخفی کاری وزارت بهداشت آمریکا درباره خطرات کرونا برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخفی کاری وزارت بهداشت آمریکا درباره خطرات کرونا برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید