مسی: همواره برترین تیم ها قهرمان نمی شوند

به گزارش وبلاگ نازنین، لیونل مسی در واکنش به قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان گفت، همواره برترین تیم ها قهرمان این رقابت ها نمی شوند.

مسی: همواره برترین تیم ها قهرمان نمی شوند

به گزارش وبلاگ نازنین ، لئو مسی در مصاحبه ای اختصاصی با TyC Sports درباره قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان گفت: رئال مادرید برترین تیم نبود اما با این حال همه تیم ها را شکست داد.

ایسنا به نقل از بی ساکر نوشته است، فوق ستاره آرژانتینی درباره قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان گفته است: بدون اینکه بخواهم ارزش این تیم را زیر سوال ببرم باید بگویم که برترین تیم همواره برنده نمی گردد. رئال مادرید همواره در مراحل پایانی حضور دارد و برترین تیم در این فصل لیگ قهرمانان نبود با این حال آنها همه حریفان خود را شکست دادند.

ستاره پاری سن ژرمن اعتراف کرد آنچه در ملاقات برگشت پاری سن ژرمن و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو رخ داد باعث نابودی تیم پاریسی شد. او گفت: ما در ملاقات رفت رئال را شکست دادیم ولی در بازی برگشت نابود شدیم و همه چیز به سود رئال پیش رفت. من سال ها، تمام عمرم را از نزدیک با این باشگاه زندگی نموده ام و می دانستم که ممکن است این اتفاق بیفتد زیرا آن ها تیمی هستند که توان تغییر هر نتیجه ای را دارند و می توانند از هر نقطه زمین گل بزنند. آنها در ادامه تیم هایی نظیر چلسی، سیتی و لیورپول را از لیگ قهرمانان کنار زدند.

جدیدترین مطالب

تمایل مسی به ساخت سریالش در سکوت

بکهام برترین هم بازی تاریخ فوتبالش را معرفی کرد

اعتراف مانچینی: آرژانتین بهتر بازی کرد

یوفا تیم فوتبال منتخبش را معرفی کرد

لیگ قهرمانان اروپا یکی از اهداف اصلی مهاجم آرژانتینی است و او در پی کسب دوباره آن است. در همین رابطه مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن گفت: از اینکه نتوانستم در ملاقات نهایی باشم ناراحت بودم اما بعلاوه به من می فهماند که همواره برترین تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیست. در لیگ قهرمانان موقعیت ها و لحظات خاص مشخص کننده است. کوچک ترین اشتباه شما را حذف می نماید و هر کسی که برای آن موقعیت ها آمادگی بیشتری داشته باشد، در نهایت برنده آن بازی می گردد یا به فینال می رسد.

او درباره اعتراض های طرفداران پاری سن ژرمن به او در لیگ فرانسه گفت: این اتفاق برای من هم تازگی داشت، شرایط متفاوتی را تجربه می کنم. هرگز در بارسلونا این اتفاق برای من نیفتاده بود. شرایط طرفداران قابل درک است. اولین بار نیست که چنین شرایطی برای تیم اتفاق می افتد و تیم از لیگ قهرمانان حذف گردد. طرفداران عقیده دارند تیم ستاره های زیادی دارد و باید تا مراحل پایانی رقابت ها برود. حقیقت این است که ترجیح می دهم به این اتفاقات فکر نکنم و آن را فراموش کنم در عوض به این فکر می کنم که بتوانم شرایط را تغییر دهم. به این فکر می کنم که تمرکزم را روی تیم بگذارم و می دانم که سال جاری متفاوت خواهد بود. من برای اتفاقات آینده آماده هستم و باشگاه را به خوبی می شناسم، شهر را می شناسم و در رختکن کمی راحت تر هستم.

منبع: خبرکانادا

به "مسی: همواره برترین تیم ها قهرمان نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: همواره برترین تیم ها قهرمان نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید