ناپایداری هوا در بیشتر نقاط کشور

به گزارش وبلاگ نازنین، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور بارش های پراکنده و بهاری پیش بینی کرد و گفت: این شرایط تا یکشنبه برای نیمه شمالی کشور تا یکشنبه ادامه دارد.

ناپایداری هوا در بیشتر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نازنین، محمد اصغری همچنین برای شمال غرب و بخش شمالی استان های آذربایجان شرقی و غربی، غرب کشور، استان هایی نظیر کردستان، کرمانشاه، بخش مرکزی مانند استان های همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، سواحل دریای خزر نظیر گیلان و اردبیل و استان های مرتبط با کوه های البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران و شمال شرق نظیر استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی منتظر بارش های پراکنده پیش بینی کرد.

وی گفت: برای ساعات عصر هم افزایش باد به شکل منطقه ای و محلی تا سرعت 110 کیلومتر در ساعت انتظار داریم و ممکن است وزش باد در استان های یزد، اصفهان از جمله در شهرستان کاشان، موجب خسارت هم بشود.

اصغری گفت: وزش باد و افزایش دما در مناطق شمالی کشور موجب ذوب شدن برف، جاری شدن روان آب ها، بالاآمدن سطح رودخانه ها و وقوع پدیده بهمن خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا نیز در جنوب شرق و شرق کشور بارش های پراکنده و رگبار بهاری پیش بینی کرد.

اصغری گفت: آب های دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان هم متلاطم خواهد بود.

وی ادامه داد: از امروز سواحل غربی دریای خزر شاهد کاهش دما خواهد بود و این کاهش به شرق سواحل خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نازنین به نقل از صدا و سیما، اصغری گفت: سرمازدگی باغات در نیمه شمالی کشور هم دور از انتظار نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ناپایداری هوا در بیشتر نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپایداری هوا در بیشتر نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید