چشیدن بهترین غذاهای خیابانی شهر رم!

به گزارش وبلاگ نازنین، باید بهترین غذاهای خیابانی رم را در این نقاط تجربه کنید؛ نقاطی که قرار است در این مقاله بیان کنیم و شما را با بهترین غذاهای خیابانی در رم آشنا نماییم. کشور ایتالیا و بخصوص شهر رم به غذاهای خوشمزه و فست فودی معروفیت دارد.

چشیدن بهترین غذاهای خیابانی شهر رم!

کالری غذاها در این کشور بسیار بالاست به همین علت باید سعی کنید حجم غذای انتخابی خیلی زیاد نباشد. از طرف دیگر بهتر است پیاده روی را به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی یا شخصی ترجیح دهید تا بتوانید کمکی به بدنتان کرده و قدری از کالری دریافتی را بسوزانید. از این ها گذشته باید برخی از نقاط رم برای تست بهترین غذاهای خیابانی ایتالیا را معرفی کنیم.

پیتزا و موزارلا

اگر به سمت کولوسئوم در حرکت هستید و می خواهید یک لقمه سریع و در عین حال خوشمزه را امتحان کنید به شما پیتزا و موزارلا را پیشنهاد می دهیم. موزارلا نام یک نوع سوسیس گوشتی و بسیار خوشمزه و در عین حال بسیار بزرگ است که طعمی ماورایی دارد. اصلا برای تجربه طعم واقعی سوسیس باید به کشوری همانند ایتالیا سفر کنید. با کلیک بر روی لوکیشن پایین می توانید آدرس این منطقه را در شهر رم پیدا کنید.

Via del Casale Giuliani, 29, 00141 Roma, Italia

بهترین غذاهای خیابانی رم | Dar Filettaro

درخواست اصلی در Filetaro بشقاب filetto di baccala است که شامل یک ماهی سرخ شده بسیار خوش طعم و لذیذ می باشد. البته بشقاب فوق صرفا به این مورد محدود نمی گردد و چند مورد دیگر مانند acciughe con barro (ماهی کوچک با کره) در منو وجود دارد. شما می توانید در اطراف کلیسای سانتا باربارا بهترین نمونه های ممکن از غذای فوق را پیدا کنید. لوکیشن زیر برای پیدا کردن این منطقه در رم به شما کمک می کند.

Largo dei Librari, 88, 00186 Roma, Italia, +39 06 686 4018

Trapizzino

Trapizzino نام یکی از جدیدترین غذاهای خیابانی در رم است که سطح غذاهای خیابانی ایتالیا را به شدت بالا برده است. کمتر کسی را می توان پیدا کرد که در سطح شهر مشغول رفت و آمد باشد و بتواند در مقابل این غذای تازه و خوشمزه مقاومت کند. Trapizzino از یک نان تازه که درون آن با مواد خوشمزه از جمله گوجه و مرغ سرخ شده پر شده است به دست می آید. لوکیشن یکی از بهترین منطقه ها رم برای تهیه Trapizzino را در پایین همین مطلب درج کرده ایم.

Trapizzino, Via Giovanni Branca 88, 00153 Roma Italy, +39 06-4341-9624

بهترین غذاهای خیابانی رم | Mozao

Tigelle نام یک غذای سنتی در ایتالیاست و اگر بخواهیم آن را به درستی تشریح کنیم چیزی ما بین کباب انگلیسی و پنکیک است. بدین صورت که خمیر تازه ای را به صورت پنکیک درآورده و درون آن را با کباب هایی که به کباب انگلیسی شباهت دارد پر می کنند.

این خمیر ممکن است کمی شیرین باشد به همین علت است که بدین نام خوانده می گردد. موزو هم نام خود را به علت شباهت به این وعده سنتی به دست آورده است. لوکیشن خاصی را در این خصوص نداریم چرا که در اغلب نقاط رم می توانید یک موزوی خوشمزه را امتحان کنید.

Pizzarium

سراسر ایتالیا به تهیه پیتزاهای خوشمزه معروف هستند اما طعم واقعی برخی از انواع پیتزاها را صرفا می توانید در شمال غربی واتیکان پیدا کنید. Pizzarium نام یکی از همین پیتزاهاست که مزه ای ماورایی دارد. پیتزا rossa، پیتزا bianca و پیتزا سیب زمینی گزینه های دیگری هستند که در این مکان با طعم فوق العاده ای تهیه می شوند. لوکیشن زیر را دنبال کنید تا به شمال غرب واتیکان برسید.

Pizzarium, Via della Meloria 43, 00136 Roma Italia, +39 06-3974-5416

بهترین غذاهای خیابانی رم | Panificio Bonci

در اغلب کشورها از یک خوراکی سنتی همانند نام به عنوان یکی از ساده ترین خوراکی های ممکن نام میبرند اما در ایتالیا و بخصوص در شهر رم، نان تنها یک خوراکی ساده نیست بلکه در برخی از موارد به یک غذای خوشمزه و پرطرفدار مبدل می گردد. البته این مسئله باز می گردد به نحوه تهیه خمیر و طعم دهی به نان که باعث می گردد تا چیزی از یک میان وعده خوشمزه نداشته باشد.

Panificio Bonci در سال 2012 از طریق بنیانگذار Pizzarium ، گابریل افتتاح شد و برخی از بهترین نان ها و شیرینی ها در رم را می پزد. در اینجا می توانید پیتزای شیرین و ورقه ورقه را امتحان کنید. اگر هم برای وعده صبحانه خرید می کنید کورنتو و اسپرسو را پیشنهاد می دهیم.

Panificio Bonci, Via Tronfale 36, Roma Italia, +39 06-3973-4457

منبع: الی گشت

به "چشیدن بهترین غذاهای خیابانی شهر رم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشیدن بهترین غذاهای خیابانی شهر رم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید