33 بار نامه نگاری برای دریافت طلب پرسپولیس

به گزارش وبلاگ نازنین، معاون باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود حدود 33 بار نامه نگاری با AFC تا به امروز نتوانستیم طلب خود را دریافت کنیم.

33 بار نامه نگاری برای دریافت طلب پرسپولیس

به گزارش وبلاگ نازنین به نقل از فارس، ابراهیم شکوری درباره حکم کمیته انضباطی فیفا و فرصت 30 روزه به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب گابریل کالدرون گفت: متاسفانه الان افرادی که باید درباره اینکه چگونه این قرارداد بسته و فسخ شده است پاسخگو باشند، پاسخگو نیستند.

وی در خصوص آخرین شرایط دریافت مطالبات پرسپولیس از AFC شرح داد: مسیرهای مختلفی را برای وصول این پول از AFC رفته ایم. امور بین الملل باشگاه هم اظهار داشت نزدیک به 33 بار نامه نگاری کردیم . حتی برای پرداخت طلب کالدرون سعی کردیم با خودش ارتباط برقرار کنیم اما متاسفانه تا این لحظه AFC قبول نکرده پول ما را پرداخت کند.

معاون باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه سیما در خصوص اینکه این تیم باید حدود یک ماه دیگر در خانه استقلال تاجیکستان ملاقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند، شرح داد : زمین چمن شان مصنوعی است. باید خود را برای یک مسابقه بسیار سخت و مهم آماده کنیم و امیدواریم تا آن روز تیم مان به یک شرایط آرمانی برسد.

منبع: جام جم آنلاین

به "33 بار نامه نگاری برای دریافت طلب پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "33 بار نامه نگاری برای دریافت طلب پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید