افشای مشخصات تبلت های سری پد 6 شیائومی

به گزارش وبلاگ نازنین، به نظر می رسد شیائومی این روز ها در حال آماده سازی تبلت های سری پد 6 است. این شرکت پس از سه سال با شیائومی پد 5 به بازار تبلت ها بازگشته است.

افشای مشخصات تبلت های سری پد 6 شیائومی

به گزارش وبلاگ نازنین، شیائومی پد 5 را می توان به عنوان یک پیشنهاد میان رده نامید، اما بعضی از ویژگی های محصولات پرچمدار مانند صفحه نمایش 120 هرتزی و چیپست سری 8 اسنپدراگون را نیز به همراه دارد. اکنون، به نظر می رسد که این برند در حال کار بر روی سری شیائومی پد 6 است و بعضی از جزئیات سخت افزاری آن را نیز اعلام نموده است.

سری شیائومی پد 6 شامل یک تبلت سطح پایه خواهد بود. این مدل اخیرا در پایگاه داده گواهینامه EEC ظاهر شده است. سری تبلت های نو شیائومی شامل چهار مدل L82، L81A، L81 و L83 خواهد بود که مطابق با Pad 6 Pro 5G، Pad 6 Pro، Pad 6 و یک تبلت Redmi می باشند. سه مدل شیائومی پد 6 از پردازنده های دوگانه کوالکام و مدیاتک استفاده خواهند کرد و کاربران می توانند مدل مورد نظر خود را با تراشه دلخواه انتخاب نمایند. بعلاوه این احتمال وجود دارد که مدل رده بالای این تبلت ها از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام یا دایمنسیتی 9000 برخوردار باشد.

سایر مدل ها از تراشه های ارزان استفاده خواهند کرد. سری پد 6 شیائومی احتمالاً شاهد ارتقاء به شارژ سریع سیمی 120 واتی خواهد بود. شیائومی پد 5 تا 67 وات قدرت داشت. سرعت شارژ بیشتر سبب ظرفیت بیشتر باتری نیز در این تبلت ها خواهد شد. تبلت های پد 6 شیائومی دارای صفحه نمایش LTPO 144 هرتزی، کیفیت صدای قدرتمند و نسخه نوتر MIUI برای آیپد ها خواهند بود. این تبلت ها احتمالا در سه ماهه سوم سال 2022، احتمالاً در ماه آگوست، عرضه خواهد شد. انتظار می رود که این شرکت به روزرسانی هایی را برای دوربین ها نیز انجام دهد. منتظر ارائه اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات خواهیم بود.

منبع: gadgets360

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات تبلت های سری پد 6 شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات تبلت های سری پد 6 شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید