موبایل، تبلت و گجت ها

بارد گوگل وارد میدان رقابت هوش مصنوعی شد

یورو نیوز نوشت: گوگل، غول دنیای فناوری، اعلام نمود تازه ترین محصول هوش مصنوعی خود به نام چت بات بارد (Bard) را که در ماه فوریه تنها برای گروهی برگزیده از تست کنندگان مورد اعتماد عرضه شده بود برای استفاده به روی افراد بیشتری باز می نماید.

3 فروردین 1402

اپلیکیشن Aimi با تمرکز روی موسیقی ساخته شده با هوش مصنوعی منتشر شد

برنامه Aimi برای گوش دادن به موسیقی های فراوری شده با هوش مصنوعی به صورت ممتد طراحی شده است که در گذشته، نسخه آزمایشی آن در اختیار تنها 5000 کاربر قرار گرفته بود. اکنون علاقه مندان می توانند این اپلیکیشن را به شکل عمومی به وسیله اپ استور و گوگل پلی روی...

20 اسفند 1401

اپل فوتبال پخش می نماید! ، تداوم بلندپروازی ها

شنیده ها حاکی از آن است که اپل می خواهد به بلندپروازی های خود در زمینه پخش زنده مسابقات ورزشی ادامه دهد و حالا به نظر می رسد که این شرکت درحال آماده سازی پیشنهادی برای به دست آوردن حق پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان است.

29 دی 1401

بهترین مقاصد گردشگری دنیا در سال 2018

آیا میدانستید بهترین مقاصد گردشگری جهان در سال 2018 کجاست؟ هیچ وقت برای تصمیم گیری برای تفکر در خصوص تعطیلات سال آینده زود نیست، به همین علت ما فهرستی از اهداف معین شده را برای این برنامه ریزی در سال 2018 قرار داده ایم. ما روند خود در سایت را تجزیه وتحلیل...

20 دی 1401

قدرت عجیب گلکسی S23 Ultra در عکاسی در شب

گجت نیوز نوشت: یک افشاگر مطرح مدعی شده که عکاسی با حالت شب گلکسی S23 Ultra پیشرفت چشمگیری نموده و حالا به یک دوربین دید در شب حرفه ای تبدیل شده است!

16 دی 1401

نوآوری تازه بی ام و برای ساخت یک ماشین رویایی

ایسنا نوشت: شرکت خودروسازی بی ام و در نمایشگاه CES 2023 مفهوم تازه خود را موسوم به ویژن کار(Vision Car) معرفی خواهد نمود.

14 دی 1401

آخرین خورشید گرفتگی سال 2022 را از دست ندهید

گجت نیوز نوشت: تا چند روز دیگر، شاهد آخرین خورشید گرفتگی سال 2022 خواهیم بود. برای آگاهی از جزئیات کسوف سه شنبه 3 آبان 1401، با گجت نیوز همراه شوید.

29 مهر 1401

راز پدیده دژاوو یا آشنا پنداری ، در یک قدمی آشکار شدن است

گجت نیوز نوشت: حتما برای شما هم پیش آمده که فکر کنید موقعیتی را قبلا زندگی نموده اید. حتی اگر غیر ممکن باشد. این پدیده آشنا پنداری یا دژاوو نام دارد و دانشمندان در یک قدمی کشف راز آن هستند.

15 مهر 1401

مهلت مجدد به داوطلبان کنکوری که هنوز انتخاب رشته نکردند

تهران (پانا) - آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401 که پیروز به تکمیل فرم انتخاب رشته نشده اند، می توانند طی روزهای 15 تا 17 شهریورماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته کنند.

11 شهریور 1401

پیج اینستاگرام خود را حرفه ای کنید!

برای تزئین پروفایل اینستاگرام خود با نمادها، ایموجی ها و فونت های زیبا این مطلب را دنبال کنید.

30 تیر 1401

کدام وسایل هتل را می توان به خانه برد ؟

مهم نیست در کجا باشید، وسایل و رایگان همواره مجذوب کننده و خواستنی هستند. این اتفاق خوشایند اگر در سفر هم اتفاق بیافتد، حال خوب تعطیلات را دوچندان می نماید. غالبا مسافرانی که در هتل ها اقامت دارند، بسیار دوست دارند وسایلی را به عنوان یادگاری اما به صورت...

27 تیر 1401

افشای مشخصات تبلت های سری پد 6 شیائومی

به نظر می رسد شیائومی این روز ها در حال آماده سازی تبلت های سری پد 6 است. این شرکت پس از سه سال با شیائومی پد 5 به بازار تبلت ها بازگشته است.

18 تیر 1401

اپیدمی کمردرد پس از پاندمی کرونا؟

خبرنگاران- در میانه توجه به لزوم استفاده از ماسک و پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا کم تر کسی به شرایط نشستن و شکل قرار گیری بدن در این دوره توجه داشته است.

28 اردیبهشت 1401

شیائومی 330 هزار گوشی ردمی K50 در اولین روز عرضه فروخت

طبق گزارشات نو، ردمی پیروز شد در اولین دوره فروش گوشی های سری ردمی K50، چیزی در حدود 330 هزار دستگاه از آن ها را به فروش برساند که آمار فوق العاده ای محسوب می گردد.

28 اردیبهشت 1401

چک لیست لوازم سفر های طبیعت گردی و کوهنوردی

چک لیست لوازم سفر های طبیعت گردی و کوهنوردیکوهنوردی و طبیعت گردی از جمله فعالیت هایی است که بواسطه آن روح انسان با طبیعت گره می خورد. همانقدر که طبیعت مهربان و زیباست؛ در شرایطی می تواند بسیار خطرناک و درنده نیز باشد. کوهنوردی و طبیعت گردی بدون تجربه...

22 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به تایوان

راهنمای مسافرتی به تایوان | Travel Guide To Taiwanتایوان از جمله کشورهای آسیای است که برای همه گردشگران و مسافران از هر قشر و مذهبی، مقصدی مناسب است. از آن جا که به تازگی تایوان شرایط مناسبی برای سفر مسلمانان فراهم نموده است، این کشور جذابیت هایش برای گردشگران...

16 اردیبهشت 1401

نمایندگان مجلس عوارض بازی های خارجی قابل نصب در رایانه، تلفن های همراه و کنسول را مشخص کردند

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس عوارض بازی های خارجی قابل نصب در رایانه، تلفن های همراه و کنسول را مشخص کردند.

14 اردیبهشت 1401

وان پلاس 10 پرو یا گوگل پیکسل 6 پرو

گوشی های پیکسل، به تازگی دوباره پرچمدار شده اند. گوگل، سال گذشته گوشی Pixel 6 Pro را منتشر کرد و در حال حاضر نیز در حال توسعه آن به منطقه ها بیشتری می باشد.

9 اردیبهشت 1401

آمیخته های ترفیع و تشویق در جهت ارتقای بازاریابی

فعالیت های ترفیعی به روش های مختلفی انجام می شود که به مجموعه این روش ها آمیخته ترفیع گفته می شود. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

20 فروردین 1401

از تراشه های موبایل 2022 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

تراشه قلب تپنده تمام گوشی های هوشمند است که وظایفی مانند اجرای اپلیکیشن ها، بازی ها، پردازش تصاویر و بسیاری از کارهای دیگر را بر عهده دارد. کوالکام و مدیاتک مدتی قبل تراشه های موبایل اسنپدراگون 8 نسل 1 و Dimensity 9000 را معرفی کردند که در گوشی های پرچم دار 2022...

30 بهمن 1400
تعداد: (52)