قدرت عجیب گلکسی S23 Ultra در عکاسی در شب

به گزارش وبلاگ نازنین، گجت نیوز نوشت: یک افشاگر مطرح مدعی شده که عکاسی با حالت شب گلکسی S23 Ultra پیشرفت چشمگیری نموده و حالا به یک دوربین دید در شب حرفه ای تبدیل شده است!

قدرت عجیب گلکسی S23 Ultra در عکاسی در شب

سامسونگ خودش را آماده رونمایی از گوشی های سری S23 در ماه آینده میلادی می نماید. این خانواده در سه نسخه به نام های اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا عرضه خواهد شد که نسخه Ultra، قدرتمندترین عضو این سری است. اطلاعات زیادی از این گوشی ها که قرار است یکم فوریه (12 بهمن) به همراه نسل نو گلکسی بوک سامسونگ معرفی شوند در اینترنت یافت می گردد.

Ice Universe، یکی از افشاگران مطرح حوزه دیجیتال در توییت نو مدعی شده که حالت شب S23 Ultra به معنای واقعی مثل یک دوربین دید در شب است. ظاهراً او پیروز شده به این گوشی دسترسی پیدا کند و آن را زودتر از موعد آزمایش کند. طبق آنالیز های که نموده، ادعا می نماید که Night Vision در دوربین این گوشی پرچمدار پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبلی نموده و می تواند هر سوژه ای را در محیط های تاریک شکار کند.

منتظر چشیدن طعم عکاسی با حالت شب گلکسی S23 Ultra باشید

حالت شب گوشی های سامسونگ هیچوقت برترین نبوده اند، اما این توییت نشان می دهد که سامسونگ پس پردازش عکس های شبانه را در گوشی نوش بهبود بخشیده که به لطف آن می تواند نتایج بهتری را حاصل کند.

این خبر اشتیاق ما را برای آزمایش دوربین گوشی های نو سامسونگ بیشتر می نماید. اینکه عملکرد دوربین آن را با دیگر پرچمداران پرقدرت بازار مثل شیائومی 12 اس اولترا، آیفون 14 پرو مکس یا ویوو ایکس 80 پرو پلاس مقایسه کنیم خیلی مجذوب کننده است. هنوز برای اینکه بدانیم آیا گلکسی اس 23 اولترا می تواند این گوشی ها را شکست دهد یا خیر، خیلی زود است و باید حداقل یک ماه دیگر منتظر بمانیم.

عکس های تبلیغاتی سری S23 فاش شد

عکس های تبلیغاتی سری گلکسی S23

چند روز پیش تصاویر تبلیغاتی گوشی های سری S23 که سامسونگ آن ها را برای مراسم یکم فوریه آماده نموده به بیرون درز پیدا کرد. این عکس ها نشان می دهند که نباید منتظر هیچ تغییر بزرگی در طراحی گوشی های نسل نو سامسونگ باشیم. بیشترین تغییر در زیر قاب این گوشی ها و خود ماژول دوربین آن ها اتفاق خواهد افتاد. ما شنیده ایم که گلکسی اس 23 اولترا به یک دوربین 200 مگاپیکسلی نو مجهز می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "قدرت عجیب گلکسی S23 Ultra در عکاسی در شب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت عجیب گلکسی S23 Ultra در عکاسی در شب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید