سامسونگ 80 درصد از نمایشگرهای اولد آیفون 12 را تامین خواهد نمود

به گزارش وبلاگ نازنین، سامسونگ عظیم ترین سازنده پنل های اولد در دنیا محسوب می گردد و این شرکت نمایشگر اولد موردنیاز شرکت هایی مانند اپل، هواوی، وان پلاس، اوپو و شیائومی را تامین می نماید. با این حال، مدتی قبل گزارشی منتشر شد که در آن گفته شد اپل میخواهد برای آیفون 12 از پنل های اولد ساخت ال جی و BOE استفاده کند که حالا بر اساس این گزارش جدید، شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود.

سامسونگ 80 درصد از نمایشگرهای اولد آیفون 12 را تامین خواهد نمود

طبق این گزارش، Samsung Display برای تامین 80 درصد از نمایشگرهای اولد خانواده آیفون 12 با کمپانی اپل به توافق رسیده است. 20 درصد باقی مانده هم از طرف شرکت های BOE و ال جی تامین می گردد. در سال 2017، تمام پنل های اولد آیفون X توسط سامسونگ ارائه شد. اما در سال 2018، اپل برای آیفون Xs و Xs مکس از پنل های اولد ال جی هم استفاده کرد. حالا در امسال، اپل با بهره گیری از نمایشگرهای اولد شرکت چینی BOE می خواهد تنوع زنجیره تامین را افزایش دهد.

بر اساس گزارش های موثق، اپل امسال میخواهد برای تمام گوشی های خانواده آیفون 12 از نمایشگر اولد استفاده کند. گفته می گردد این خانواده 4 عضو دارد که آیفون 12 و آیفون 12 مکس به ترتیب از نمایشگر 5.4 و 6.1 اینچی 60 هرتز بهره می برد. دو مدل گران قیمت این خانواده هم احتمالا آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس نام دارند که به ترتیب با نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچی 120 هرتز روانه بازار خواهند شد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ 80 درصد از نمایشگرهای اولد آیفون 12 را تامین خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ 80 درصد از نمایشگرهای اولد آیفون 12 را تامین خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید