بازدید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از خط فراوری این شرکت

به گزارش وبلاگ نازنین، خبرگزاری خبرنگاران- ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان 26 بهمن ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر با حضور در بخش های مختلف شرکت از جمله کارگاه نورد 650 و مرکز پخت شرکت، این روز را به بلندهمتان این مجتمع بزرگ صنعتی تبریک گفت.

بازدید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از خط فراوری این شرکت

به گزارش وبلاگ نازنین، رخصتی ، همت کوششگران این شرکت را ستودنی دانست و گفت : بزرگترین سرمایه ذوب آهن ، کوشش و جهاد فولادمردانش است که با شایستگی مفهوم غیرت و همت مردانه را جلوه گر ساخته اند .

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن از پروژه تغییر طراحی در نورد این شرکت برای افزایش کیفیت ، صرفه جویی و قطع وابستگی بازدید نمود و گفت : کوششگران ذوب آهن اصفهان پیروز شدند با ایده ای جسورانه ، اقدام به تغییر و اصلاح طراحی خط فراوری در کارگاه نورد 650 کنند که حاصل آن افزایش کیفیت محصول ، صرفه جویی و قطع وابستگی به خارج از کشور است .

محمد امین یوسف زاده مدیر مهندسی نورد ذوب آهن که در این بازدید حضور داشت نیز گفت : در ایام دهه مبارک فجر به همت بخش طراحی کالیبر این مدیریت و متخصصان فنی فراوری در نورد 650، مسائل مربوط به فراوری تیرآهن های سنگین که وابستگی صد درصدی به تامین غلتک های 40 تنی فورج خارجی داشتند و با ریسک بالای توقف فراوری روبرو بود ، مرتفع شد.

وی گفت : این اقدام در پی بروز مشکل بسیار جدی در تامین غلتک های فورج وارداتی که قیمت بالایی هم دارند در قفسه 900 (BD) در کارگاه نورد 650، که با وجود سه سال پیگیری هنوز تامین نشده است، صورت گرفت که گزارش کامل آن به زودی به اطلاع افکار عمومی می رسد .

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان در بازدید از مرکز پخت شرکت نیز ضمن تقدیر از کوششگران این بخش گفت : مرکز پخت و رستوران های شرکت که تغذیه کارکنان را به عهده دارد ،نقش مهمی در سلامت و بهداشت کارکنان دارد.

وی اضافه نمود : خوشبختانه این بخش از تجهیزات مدرن برخوردار شده و کیفیت و بهداشت موادغذایی به خوبی کنترل و حفظ می گردد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازدید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از خط فراوری این شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از خط فراوری این شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید